452 019-3


Tato galerie byla zobrazena: 4123×.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 452.019-3 přijel na hlavní nádraží v Praze.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 31.03.1998
Místo: PARS Šumperk

Ohořelý pražským "žabotlam" 452.019-3 čekal v odstavných kolejích firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk na přistavení do opravy.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 27.05.2002
Místo: Lysá nad Labem

27. května 2002 v 15:30 hod. došlo na kostomlatském zhlaví žst. Lysá nad Labem k najetí posunující elektrické motorové jednotky 452.019 + 452.020 do vlakové cesty rychlíku čísla 756 a následnému střetnutí. Došlo k vykolejení přední části jednotky a dvou vozů rychlíku 756. Pravděpodobnou příčinou nehody je nerespektování návěsti „Posun zakázán“ strojvedoucím posunující jednotky. Omezený provoz vlaků přes kostomlatské zhlaví byl obnoven již v 15:45. Na snímku pořízeném nedlouho po nehodě je převrácená přední část elektrické jednotky. 

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 27.05.2002
Místo: Lysá nad Labem

Čelo "žabotlamu" 452.019-3 po nehodě v Lysé nad Labem.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 27.05.2002
Místo: Lysá nad Labem

Další pohled na zničený vůz 452.019-3 po nehodě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.04.2007
Místo: Praha-Smíchov

Nehoda v Lysé nad Labem neznamenala v roce 2002 odstavení a likvidaci, jak by tomu bylo dnes, ale opravu a vrácení už tehdy "starého žabáka". Na snímku vidíme opět v plné síle hlavový vůz 452.019-3 na smíchovském nádraží.