Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 452.019-3 přijel na hlavní nádraží v Praze.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
31.03.1998
Místo:
PARS Šumperk
Ohořelý pražským "žabotlam" 452.019-3 čekal v odstavných kolejích firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk na přistavení do opravy.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
27.05.2002
Místo:
Lysá nad Labem
27. května 2002 v 15:30 hod. došlo na kostomlatském zhlaví žst. Lysá nad Labem k najetí posunující elektrické motorové jednotky 452.019 + 452.020 do vlakové cesty rychlíku čísla 756 a následnému střetnutí. Došlo k vykolejení přední části jednotky a dvou vozů rychlíku 756. Pravděpodobnou příčinou nehody je nerespektování návěsti „Posun zakázán“ strojvedoucím posunující jednotky. Omezený provoz vlaků přes kostomlatské zhlaví byl obnoven již v 15:45. Na snímku pořízeném nedlouho po nehodě je převrácená přední část elektrické jednotky.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
27.05.2002
Místo:
Lysá nad Labem
Čelo "žabotlamu" 452.019-3 po nehodě v Lysé nad Labem.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
27.05.2002
Místo:
Lysá nad Labem
Další pohled na zničený vůz 452.019-3 po nehodě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.04.2007
Místo:
Praha-Smíchov
Nehoda v Lysé nad Labem neznamenala v roce 2002 odstavení a likvidaci, jak by tomu bylo dnes, ale opravu a vrácení už tehdy "starého žabáka". Na snímku vidíme opět v plné síle hlavový vůz 452.019-3 na smíchovském nádraží.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací