Opravená a čerstvě nalakovaná lokomotiva 750.388-1 byla zdokumentovaná ve stanici Neratovice.
Opravená a čerstvě nalakovaná lokomotiva 750.388-1 byla zdokumentovaná ve stanici Neratovice.
A málem bych zapomněl na 753.001
Ještě bych připsal 753.013 a 750.097.
Honzo, dík za doplnění a upřesnění.
To bych tak úplně netvrdil. Toto schéma 388 je ukázkový příklad Zvolena, což se o 258 (jiný rám), 118,119 též jiné odstíny barev a na čele šikmý pruh, říct nedá. 197 ta měla úplně modrý rám. No a zmíněná 754.080 je úplně něco jiného doplněno před pár lety žlutou samolepou.
Samozřejmě pokud bychom brali schéma zelenošedého se žlutým proužkem na čelech, můžem vyjmenovat celou řadu lokomotiv. Ale tento totožný s 750.388 měla jak jsem psal 754.065 a ještě bych k nim přidal 753.315
Tenhle nátěr měl ještě před dvěma léty i olomoucký 754 080
Ve skutečnosti jich bylo ještě víc ... třeba 750 118,119, 258 nebo 753 197 ... tohle schéma dostali brejlovci, opravovaní ještě před rozdělením republiky v ŽOS Zvolen.
Tahle 388 a 754.065
To je zajímavý nátěr, kolik jich takových bylo?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
A trpím tu samomluvou..ještě si nejsem jistý u 750.259.
Zvolenem prošla v červnu 1993. Taková 097 v březnu. Takže otázka, zda měl rám stejnou barvu. Bohužel kvalitní barevnou fotku nemám. Jen tu co je tady: http://lokomotivy.net/index.php?str=mag v druhé kapitole na straně 138. Jinak stav 388 v r. 1995 můžete nalézt tamtéž na str. 131