Sergej 781.075-7 byl autorem zachycený ve stanici Lichkov.
Sergej 781.075-7 byl autorem zachycený ve stanici Lichkov.
Ta 572 přišla do Letohradu z Prahy a měla zamalovanou rudou hvězdu právě tím kolečkem, měla 300 mm proužek na čumáku, kdežto ta pravá 075 byla v unifiku vzor 88. No a asi hlavním rozdílem mezi lokomotivami byl tlumič, kdy pravá 075 měla jiný typ tlumiče, než "falešná" 075 (572), každá byla z jiné výrobní série... Budu rád, když to tady někdo technicky upřesní.
a to,že 1075 je 1572 jste poznali jak,dle čeho? Nebo jenom přečetli někde v knížce?
781.075-7 je ve skutečnosti stroj 781.572-3.
tlumič na střeše?? Při dílenských opravách dostávaly Sergeje tlumiče,české dovnitř ( ponorka ) a sovětské,ty koulaly ven ze střechy.Pamatuji,že z posledních dílen někdy v r.1989 přišla sokolovská 1496 a měla tlumič dovnitř,tedy tzv.ponorkový,přičemž již z výroby měla sovětský.Holt Nymburk se netrefil..
koukám,koukám,nevidím
tlumič na střeše
+číselným označením zakrytý znak výrobce lokomotivy
Vysílačka, zamalovaná hvězda do "kolečka" nebo to, že jede jako Pv s přepravou cestujících z Miedzylesie? ;-)
a přátelé...není Vám na této fotce něco divné? Pozorně se podívejte !!!!
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Sergeje do č.1549 měly troje žaluzie,od 1550 do 1600 dvoje.Takže na první pohled je zřejmé,že Sergej na této fotce nemůže být 1075,bo má dvoje žaluzie.Barvu,anténu vysílačky a jiné podrobnosti byly kus od kusu malinko odlišné.Tlumiče byly montovány dva..do nižších čísel to byly čs.tlumiče,které zasahovaly do strojovny,ven nebylo skoro nic vidět,sovětské tlumiče byly pak montovány přímo z výroby u dalších Sergejů a ty právě vyčnívají nad střechu.Ale i zde byly vyjímky,viz sokolovská 1496,jak jsem již psal.Proč docházelo k přečíslování Sergejů? Při jejich rušení byl občas ten s nižším číslen na tom technicky lépe,než ten z vyšším číslem,ovšem odborníci na GŘ rozhodli...a tak se občas v depu jednoduše přendali tabulky...viz Plzeň a i v Sokolově jezdila chvíli 1203 coby snad 1580.