Velice hezky lakovaná byla ve své době zamračená s číslem 751.229-6. Na snímku autora ji vidíme ve stanici Zdice, kde působila před tím, než svou kariéru a poslední kilometry dojezdila v Chomutově.
Velice hezky lakovaná byla ve své době zamračená s číslem 751.229-6. Na snímku autora ji vidíme ve stanici Zdice, kde působila před tím, než svou kariéru a poslední kilometry dojezdila v Chomutově.
Můžu dotaz, jak to bylo s těmi tlumiči u bert a čmeláků? Kdy se začaly na mašiny montovat?..A byl v tom nějaký systém, nebo si random řekli: ,,téhle mašině dáme tlumič´´?
Byla tlumená. V Chomutově jezdila s 184 a ta byla taky tlumená.
Byla tato lok. tlumená nebo netlumená? ;-)
Konkretně dojezdila na chomutovském zhlaví stanice Klášterec nad Ohří. Tam byla uhašena.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
U Bert se začaly tlumiče montovat ve třetí (poslední) výrobní sérii, takže jak vyjely z ČKD, tak už ho měly. Postupně časem to některá depa začala montovat i na ostatní, které tlumič neměly.