Autor:
David Prause
Datum:
11.08.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Pohled do stanice Mariánské Lázně na odstavený "motor" 810.157-9 v době, kdy už byly karlovarské "singrovky" plně nahrazeny právě řadou 810.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
04.11.2004
Místo:
Dubňany
Osobní vlak tvořený vozem 810.157-8 právě zastavil v kdysi hodně frekventované stanici Dubňany. Zde se mj. nakládal lignit, ústilo sem několik vleček a ještě v 90. letech tu bylo běžně ke spatření i několik vlaků najednou. Dne 4.11.2004, ze kdy pochází tento snímek, bylo již kolejiště značně redukované a bylo téměř jisté, že provoz na trati bude zastaven. Že však úplně zmizí i koleje a nahradí je cyklostezka, to nečekal snad nikdo...
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
04.11.2004
Místo:
Mutěnice
"Kufr" 810.157-8 zastižený krátce po příjezdu do stanice Mutěnice ze stanice Kyjov.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.2012
Místo:
Lipová Lázně
Os 3614 v podobě sólo motorového vozu 810.157-8 stoupá od zastávky Lipová Lázně k stejnojmenné stanici.
Autor:
Milan Vojtek
Datum:
25.05.2015
Místo:
Velké Pavlovice
Zpráva Drážní inspekce: 25.5.2015 v 11.17 hodin se ve Velkých Pavlovicích na Břeclavsku střetl osobní vlak (Zaječí – Čejč) s nákladním automobilem. Nehoda se udála na železničním přejezdu zabezpečeném světelnou výstražnou signalizací bez závor.Při střetnutí byl zraněn strojvedoucí, vlakvedoucí, řidič nákladního automobilu a 5 cestujících. Dle zjištění na místě mimořádné události narazil nákladní automobil do boku osobního vlaku. Dle prvotního zjištění na místě mimořádné události bylo přejezdové zabezpečovací zařízení v době nehody v činnosti. Škody na místě nehody byly vyčísleny na 4,6 miliónů korun (3 mil, vlak, 1,5 mil. zabezpečovací zařízením, 50 tisíc trať, 50 tisíc nákladní automobil).
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací