Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
06.05.1990
Místo:
Branky na Moravě
Valašský "buchar" 742.262-9 přijíždí s "bumlákem" do Branek na Moravě a vjezd do stanice je mu povolen trojramenným mechanickým vjezdovým návěstidlem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.03.1996
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
"Buchar" 742.262-9 postává "na kopci" v depu Valašské Meziříčí.
Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
00.00.1998
Místo:
Hulín
Na staniční posun v Hulíně byl nasazen valašský "buchar" 742.262-9, který byl čerstvě v novém a velmi slušivém laku.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
18.02.1998
Místo:
Kojetín
Valašskomeziříčský "buchar" 742.262-9 byl vyfocen na 9.koleji v Kojetíně, tou dobou byl po MH opravě v České Třebové a nasazován byl stabilně na Mn vlaky okolo Kroměříže.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
17.07.2003
Místo:
Dobrotice
Valašský "buchar" 742.262-9, veden kroměřížským strojvedoucím Jaroslavem Karlíkem, duní s nákladním vlakem mezi zastávkami Dobrotice a Hlinsko pod Hostýnem. Cisterny jedou na vlečku firmy Čepro Loukov, která odbočuje ve stanici Osíčko.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
07.03.2007
Místo:
Bohumín
V Bohumíně odpočíval při staničním posunu "buchar" 742.262-9.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
30.04.2007
Místo:
Uhřičice
Dvojče valašských "bucharů" 742.262-9+742.160-5 se vrací od postrku loženého vlaku štěrkopísku zpět na vlečku Skašov, odkud budou pomáhat vlakovému stroji 742.028-4 s další loženou soupravou směřující do Polanky nad Odrou ( s přepřahem na "šestikoláka" v Kojetíně ).
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.11.2007
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
27.04.2009
Místo:
Stéblová
742.262-9 přijíždí v čele "manipuláku" do stanice Stéblová.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
24.11.2009
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
742.262-9 čeká nečinně v čele nákladního vlaku na dalšího strojvedoucího, který s ní bude pokračovat v dalších výkonech ze stanice Mladá Boleslav hl.n.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
11.03.2010
Místo:
Pardubice hl.n.
Stroj 742.262-9 své poslední kilometry před přestavbou na variantu "Batoh" najížděl v Pardubicích. Na snímku z 11. března 2010 je připraven k odjezdu s manipulačním vlakem číslo 83140 z Pardubic do Chocně.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
03.06.2011
Místo:
Česká Třebová
Z firmy CZ LOKO Česká Třebová vyjel na zkušební jízdu "batoh" 742.262-9. Pár dní poté byl vystaven v Ostravě na výstavě Czech Raildays.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
15.06.2011
Místo:
Ostrava hl.n.
Na veletrhu Czech Raildays Ostrava se představila i 742.262-9, která byla jednou z prvních předělaných své řady z ČD Carga.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.08.2011
Místo:
Depo Hradec Králové
742.262-9 se po rekonstrukci představila strojvedoucím v Hradci Králové a zároveň proběhlo školení na odlišnosti oproti "staré" verzi.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
30.04.2012
Místo:
Hradec Králové-Slezské Předměstí
Neschopnému motorovému vozu ř.854 přispěchalo na pomoc "dvojče batohů" 742.262-9+742.214-0, které bylo vyfoceno ve stanici Hradec Králové-Slezské Předměstí.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.03.2015
Místo:
Hulín
Premiéra "batohu" ČD Cargo a zároveň návrat dříve turnusového stroje na tratě okolo Kroměříže. 742.262-9 odjíždí z Hulína s "bumlákem" do Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
14.03.2016
Místo:
Depo Břeclav
"Batoh" 742.262-9 byl zdokumenován během opravy v břeclavském depu.