Nové!
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.08.1981
Místo:
Karlovy Vary-Dvory
Chomutovský "brejlovec" T478.3279 byl dne 28.8.1981 zdokumentován s osobním vlakem nedaleko zastávky Karlovy Vary-Dvory. Tou dobou byl ve službách ČSD již 6 let.
Nové!
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.04.1983
Místo:
Karlovy Vary
Na postrku nákladního vlaku je nachystána k odjezdu z Karlových Varů chomutovská "trojka" T478.3279.
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.11.1987
Místo:
Valašské Meziříčí
Při přepravě do zvolenské ŽOSky byl ve Valašském Meziříčí zachycen "brejlovec" T478.3279, toho času již náležící do stavu LD Trutnov.
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
08.03.1988
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Strojvedoucí Jan Novotný, z depa Valašské Meziříčí, měl štěstí, že trutnovskou lokomotivu T478.3279 zachytil při jízdě do ŽOS Zvolen a i zpět. Při druhé variantě zavítala lokomotiva přímo do depa, kde odpočínula před další jízdou v místě zvaném "Na kopci".
Nové!
Autor:
J.Cven, sbírka: Ladislav Kroul
Datum:
27.08.1994
Místo:
Stará Paka
Netradičně zbarvený trutnovský "brejlovec" 753.279-9 vzbuzoval pozornost ve všech místech svého nasazení. Kupříkladu dne 27.8.1994 byl vyfocen s nákladním vlakem ve Staré Pace.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
22.04.1995
Místo:
Česká Skalice
Dokumentační snímek z České Skalice ukazuje vzhled stroje 753.279-9 v polovině 90. let.
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.07.1995
Místo:
Depo Trutnov
Trutnovský "brejlovec" 753.279-9 se mohl v polovině 90. let chlubit netradičním nátěrem, který na něm ovšem vydržel jen pár let. Na snímku ze dne 3.7.1995 je zobrazen v domovském depu.
Nové!
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.09.1997
Místo:
Depo Louny
V domovském lounském depu bylo dne 4.9.1997 vyfoceno dvojče lokomotiv 753.279-9+753.337-5, které několik let patřilo mezi hvězdy své řady.
Nové!
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.10.1997
Místo:
Depo Louny
V domovském depu v Lounech odpočívala mezi výkony dvojice "brejlovců" 753.279-9+753.337-5.
Nové!
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.03.1998
Místo:
Most
Most byl jednou z tradičních destinací, kam zajížděli s nákladními vlaky "brejlovci" z depa Louny. Dne 4.3.1998 to bylo i turnusové dvojče 753.279-9+753.337-5.
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.08.1999
Místo:
Rakovník
Lounské čety byly známy svou starostlivostí o svěřené stroje, jednou z jejich vizitek byly turnusové stroje 753.279-9+753.337-5, které jsou na snímku ze dne 22.8.1999 zaznamenány v Rakovníku.
Nové!
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
26.04.2000
Místo:
Depo Louny
Zajímavé setkání v DKV-PJ Louny v mlhavém ránu 26. dubna 2000. Zatímco z Prahy-Vršovic míří legendární dvojice "zamračených" z dispečerského výkonu S13 do Chomutova, z Loun se chystá k předání Valašského Meziříčí zdejší pečlivě vyleštěná dvojice 753.279-9 + 753.337-5. Společnost jí dělá "lego" 704.011 a mimo záběr i dlouhodobě neprovozní chomutovské stroje 754.048 a 754.086, mířící tamtéž. Konvoj dotvářel ještě stroj 753.192, který se po krátké službě v Chomutově vracel na sever Moravy a sloužil jako záloha pro výše uvedené "dvojče".
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.04.2001
Místo:
Holešov
V odpoledním protisvětle zaznamenal holešovský fotograf Jan Novotný odklon nákladního vlaku z Přerova do Valašského Meziříčí. V čele bylo atraktivní dvojče trojkových "brejlovců" 753.279-5+753.337-5, které si teprve zvykalo na službu na Moravě a to po přesunu z lounského depa.
Nové!
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.09.2001
Místo:
Kojetín
Renesance řady 753 na výkonech depa Valašské Meziříčí po roce 2000 byla zejména z důvodů odklonové vozby mimo stavby koridoru. Ovšem občas se naskytla i výjimka v podobě osobní vozby, kupříkladu dne 18.9.2001 byla 753.279-9 nasazena na výlukovém osobním vlaku z Kojetína do Valašského Meziříčí.
Nové!
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
02.11.2001
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Dvojče valašských "trojek" 753.279-9+753.192-4 sjíždí s prázdným cisternovým vlakem do Bystřice pod Hostýnem a to v rámci odklonové vozby mimo Lipník nad Bečvou.
Nové!
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.11.2001
Místo:
Holešov
Do Holešova přijíždí odklonový nákladní vlak z Valašského Meziříčí a v jeho čele je dvojice "brejlovců" 753.279-9+753.192-4, toho času ve stavu depa Valašské Meziříčí.
Nové!
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
15.03.2003
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Lokomotiva 753.279-9 moc času ve službách depa Valašské Meziříčí nestrávila a ještě před ukončením odklonové vozby přes Beskydy stála 15. března 2003 neprovozní, načež již více vlastní silou nevyjela. O málo delší životnost neměla ani sesterská lokomotiva 753.337-5.
Nové!
Autor:
Ivo Raab
Datum:
17.09.2005
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Dříve běžný obrázek z depa ve Valašském Meziříčí, ovšem na konci roku 2005 se jednalo již jen o setkání dvou nastrojených vraků a jedné z posledních provozních lokomotiv řady 750. Při příležitosti jízdy fotovlaku s 754.068+759.002 pod Beskydy byla ve Valašském Meziříčí nachystána "výstavka", kdy lokomotivy 753.279-9+750.293-3 byly vytaženy z "kopřiv" odstavných kolejí "pod kopcem" v depu a společnost jim dělala 750.042-4.
Autor:
Tomáš Hegar, sbírka: Aleš Krška
Datum:
01.10.2005
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
753.279-9 stála v čele kolony odstavených lokomotiv "pod kopcem" v depu Valašské Meziříčí. Za ní stojí ještě 750.293-3, 710.090-2 a na konci koleje je jen lehce zřetelná 314.303.
Nové!
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2006
Místo:
Depo Bohumín
V ostravském depu byla odstavena lokomotiva 753.279-9, toho času už zrušená a sloužící jako zdroj náhradních dílů.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
21.02.2008
Místo:
Depo Bohumín
Lokomotiva 753.279-9 byla převezena z Valašského Meziříčí, nejdříve do Ostravy a následně do Bohumína a to hlavně kvůli výzisku zbylých náhradních dílů. Na snímku již jen vyčkává v bohumínském depu na zpečetění svého osudu.
Nové!
Autor:
Jiří Šenk
Datum:
80. léta
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Malebnou tratí v údolí Ohře projížděl osobní vlak vedený chomutovským "brejlovcem" T478.3279.