753 279-9


Tato galerie byla zobrazena: 4199×.


Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.08.1981
Místo: Karlovy Vary-Dvory

Chomutovský "brejlovec" T478.3279 byl dne 28.8.1981 zdokumentován s osobním vlakem nedaleko zastávky Karlovy Vary-Dvory. Tou dobou byl ve službách ČSD již 6 let.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.04.1983
Místo: Karlovy Vary

Na postrku nákladního vlaku je nachystána k odjezdu z Karlových Varů chomutovská "trojka" T478.3279.

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 09.11.1987
Místo: Valašské Meziříčí

Při přepravě do zvolenské ŽOSky byl ve Valašském Meziříčí zachycen "brejlovec" T478.3279, toho času již náležící do stavu LD Trutnov.

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 08.03.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Strojvedoucí Jan Novotný, z depa Valašské Meziříčí, měl štěstí, že trutnovskou lokomotivu T478.3279 zachytil při jízdě do ŽOS Zvolen a i zpět. Při druhé variantě zavítala lokomotiva přímo do depa, kde odpočínula před další jízdou v místě zvaném "Na kopci".

Nové!
Autor: J.Cven, sbírka: Ladislav Kroul
Datum: 27.08.1994
Místo: Stará Paka

Netradičně zbarvený trutnovský "brejlovec" 753.279-9 vzbuzoval pozornost ve všech místech svého nasazení. Kupříkladu dne 27.8.1994 byl vyfocen s nákladním vlakem ve Staré Pace.

Autor: Petr Tausig
Datum: 22.04.1995
Místo: Česká Skalice

Dokumentační snímek z České Skalice ukazuje vzhled stroje 753.279-9 v polovině 90. let.

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 03.07.1995
Místo: Depo Trutnov

Trutnovský "brejlovec" 753.279-9 se mohl v polovině 90. let chlubit netradičním nátěrem, který na něm ovšem vydržel jen pár let. Na snímku ze dne 3.7.1995 je zobrazen v domovském depu.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.09.1997
Místo: Depo Louny

V domovském lounském depu bylo dne 4.9.1997 vyfoceno dvojče lokomotiv 753.279-9+753.337-5, které několik let patřilo mezi hvězdy své řady.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.10.1997
Místo: Depo Louny

V domovském depu v Lounech odpočívala mezi výkony dvojice "brejlovců"  753.279-9+753.337-5.

Nové!
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.03.1998
Místo: Most

Most byl jednou z tradičních destinací, kam zajížděli s nákladními vlaky "brejlovci" z depa Louny. Dne 4.3.1998 to bylo i turnusové dvojče 753.279-9+753.337-5.

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 22.08.1999
Místo: Rakovník

Lounské čety byly známy svou starostlivostí o svěřené stroje, jednou z jejich vizitek byly turnusové stroje 753.279-9+753.337-5, které jsou na snímku ze dne 22.8.1999 zaznamenány v Rakovníku.

Nové!
Autor: Leoš Tomančák
Datum: 26.04.2000
Místo: Depo Louny

Zajímavé setkání v DKV-PJ Louny v mlhavém ránu 26. dubna 2000. Zatímco z Prahy-Vršovic míří legendární dvojice "zamračených" z dispečerského výkonu S13 do Chomutova, z Loun se chystá k předání Valašského Meziříčí zdejší pečlivě vyleštěná dvojice 753.279-9 + 753.337-5. Společnost jí dělá "lego" 704.011 a mimo záběr i dlouhodobě neprovozní chomutovské stroje 754.048 a 754.086, mířící tamtéž. Konvoj dotvářel ještě stroj 753.192, který se po krátké službě v Chomutově vracel na sever Moravy a sloužil jako záloha pro výše uvedené "dvojče".

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 10.04.2001
Místo: Holešov

V odpoledním protisvětle zaznamenal holešovský fotograf Jan Novotný odklon nákladního vlaku z Přerova do Valašského Meziříčí. V čele bylo atraktivní dvojče trojkových "brejlovců" 753.279-5+753.337-5, které si teprve zvykalo na službu na Moravě a to po přesunu z lounského depa.

Nové!
Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 18.09.2001
Místo: Kojetín

Renesance řady 753 na výkonech depa Valašské Meziříčí po roce 2000 byla zejména z důvodů odklonové vozby mimo stavby koridoru. Ovšem občas se naskytla i výjimka v podobě osobní vozby, kupříkladu dne 18.9.2001 byla 753.279-9 nasazena na výlukovém osobním vlaku z Kojetína do Valašského Meziříčí.

Autor: Petr Zgut
Datum: 16.10.2001
Místo: Čeladná

Dvojče "brejlovců" 753.279-9+753.337-5 duní s "odklonem" na stoupání před zastávkou v Čeladné.

Nové!
Autor: Tomáš Paška
Datum: 02.11.2001
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Dvojče valašských "trojek" 753.279-9+753.192-4 sjíždí s prázdným cisternovým vlakem do Bystřice pod Hostýnem a to v rámci odklonové vozby mimo Lipník nad Bečvou.

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 10.11.2001
Místo: Holešov

Do Holešova přijíždí odklonový nákladní vlak z Valašského Meziříčí a v jeho čele je dvojice "brejlovců" 753.279-9+753.192-4, toho času ve stavu depa Valašské Meziříčí.

Nové!
Autor: Leoš Tomančák
Datum: 15.03.2003
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Lokomotiva 753.279-9 moc času ve službách depa Valašské Meziříčí nestrávila a ještě před ukončením odklonové vozby přes Beskydy stála 15. března 2003 neprovozní, načež již více vlastní silou nevyjela. O málo delší životnost neměla ani sesterská lokomotiva 753.337-5.

Nové!
Autor: Ivo Raab
Datum: 17.09.2005
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Dříve běžný obrázek z depa ve Valašském Meziříčí, ovšem na konci roku 2005 se jednalo již jen o setkání dvou nastrojených vraků a jedné z posledních provozních lokomotiv řady 750. Při příležitosti jízdy fotovlaku s 754.068+759.002 pod Beskydy byla ve Valašském Meziříčí nachystána "výstavka", kdy lokomotivy 753.279-9+750.293-3 byly vytaženy z "kopřiv" odstavných kolejí "pod kopcem" v depu a společnost jim dělala 750.042-4.

Autor: Tomáš Hegar, sbírka: Aleš Krška
Datum: 01.10.2005
Místo: Depo Valašské Meziříčí

753.279-9 stála v čele kolony odstavených lokomotiv "pod kopcem" v depu Valašské Meziříčí. Za ní stojí ještě 750.293-3, 710.090-2 a na konci koleje je jen lehce zřetelná 314.303.

Nové!
Autor: Martin Nesrsta
Datum: 23.09.2006
Místo: Depo Bohumín

V ostravském depu byla odstavena lokomotiva 753.279-9, toho času už zrušená a sloužící jako zdroj náhradních dílů. 

Autor: Aleš Krška
Datum: 21.02.2008
Místo: Depo Bohumín

Lokomotiva 753.279-9 byla převezena z Valašského Meziříčí, nejdříve do Ostravy a následně do Bohumína a to hlavně kvůli výzisku zbylých náhradních dílů. Na snímku již jen vyčkává v bohumínském depu na zpečetění svého osudu.

Nové!
Autor: Jiří Šenk
Datum: 80. léta
Místo: Vojkovice nad Ohří

Malebnou tratí v údolí Ohře projížděl osobní vlak vedený chomutovským  "brejlovcem" T478.3279.