Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.08.1993
Místo:
Nymburk hl.n.
V Nymburku byl zachycen "žabotlam" 451.026-9/451.025-1, tou dobou sloužící v unifikovaném zeleno-žlutém nátěru.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.09.2003
Místo:
Nymburk hl.n.
Z Nymburka odjíždí "žabotlam" 451.026-9/451.025-1, který byl dne 20.9.2003 nasazen na vlacích do Poříčan.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
18.06.2005
Místo:
Kamenné Zboží
Pražská jednotka 451.026-9/451.025-1 přijíždí do zastávky Kamenné Zboží.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.03.2006
Místo:
Praha hl.n.
Na hlavním nádraží v Praze se chystá k odjezdu osobní vlak směrem na Benešov u Prahy, nasazena je na něm jednotka 451.026-9/451.025-1.
Autor:
David Prause
Datum:
14.10.2010
Místo:
Praha-Vršovice
Okolo hradla Železný most projíždí v "retro" laku "žabotlam" 451.026-9 a míří ze Strašnic do Vršovic.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.05.2014
Místo:
Řež
Osobní vlak číslo 9647 z Kralup nad Vltavou do Prahy Masarykova nádraží tvořený elektrickou jednotkou 451.026/025 byl před zastávkou Řež zachycen 20.května 2014.
Autor:
David Prause
Datum:
12.09.2015
Místo:
Praha-Kyje
Po trojkoľajnom úseku medzi Kyjemi a Dolními Počernicemi prechádzal 12.09.2015 osobný vlak tvorený "retrožabou" 451.026-9+451.025-1.
Autor:
David Prause
Datum:
12.09.2015
Místo:
Praha Masarykovo n.
Neobvyklé spojenie "retrožiab" 451.026-9+451.025-1 a 451.001-2+451.002-0 na jednom vlaku zachytil autor v obvode pražského Masarykova nádraží.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.04.2016
Místo:
Praha Masarykovo n.
Jednotky ř. 451 a 452 byly po několik desetiletí běžnou součástí provozu na pražském Masarykovu nádraží. V roce 2016 tomu tak již nebylo a jednotka 451.026-9/451.025-1 zde byla vyfocena před odjezdem s osobním vlakem 9407.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
07.06.2016
Místo:
Praha-Bubny
Po 1120 metrů dlouhém Negrelliho viaduktu, postaveném v letech 1846 - 1849, vjížděl v podvečer 7. června 2016 do stanice Praha Bubny osobní vlak číslo 9654, turnusově vedený elektrickou jednotkou řady 451, toho dne v podání vozů čísel 026 + 025, vyrobených v roce 1965. Nepřehlédnutelnou dominantou snímku je 216 metrů vysoký Žižkovský vysílač, vybudovaný v letech 1985 až 1991 a do provozu uvedený v roce 1992.