Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
10.12.1993
Místo:
Sušice
Nezvykle bez sněhu ještě v prosinci roku 1993 byl ve stanici Sušice pořízen záběr na osobní vlak, který vedla lokomotiva 750.293-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Ostrava hl.n.
Ač to není vidět, lokomotiva 750.293-3 byla vyjímečná. Měla jako jediná této řady zkušebně dosazen elektronický rychloměr. Na snímku autora odpočívá ve stanici Ostrava hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.06.1997
Místo:
Ostrava střed
S rychlíkem zastavil ve stanici Ostrava střed "brejlovec" 750.293-3.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
12.09.1998
Místo:
Ostravice
Odpolední "poschoďák" v čele s "brejlovcem" 750.293-3 odjížděl z koncové stanice Ostravice dne 12.9.1998.
Autor:
Petr Malý
Datum:
31.08.2001
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí čeká na odjezd Os 3104 z Ostravy do Kojetína. Tentokrát ho veze 750.293-3.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
17.07.2003
Místo:
Dobrotice
Valašská "nulka" 750.293-3 stoupá s "bumlákem" mezi zastávkami Dobrotice a Hlinsko pod Hostýnem. Stroj je veden kroměřížským strojvedoucím Miroslavem Šůstalem.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.01.2004
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Pod kopcem v depu ve Valašském Meziříčí byly odstaveny toho času neprovozní lokomotivy 750.293-3, 754.064-4 a 753.279-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
26.08.2010
Místo:
Bohumín-Vrbice
750.293-3 vévodila koloně zrušených lokomotiv určených k rozložení v kovošrotu umístěném poblíž nádraží v Bohumíně-Vrbici. Za "brejlovecm" stály "berty" 749.213-5+749.224-2+749.081-6+749.227-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací