Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.02.1996
Místo:
Karlovy Vary-Dvory
Dvojice lokomotiv 753.248-4+753.268 v čele prázdných wapek, které se ve stanici Karlovy Vary nepřepřahaly, vidíme na snímku autora při průjezdu zastávou Karlovy Vary - Dvory, právě mířící do Nového Sedla u Lokte.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
03.05.1996
Místo:
Stráž nad Ohří
753.248-4 s hasičským vlakem ve Stráži nad Ohří. Zde měli prý "šotouši" z Británie objednané jízdy pravidelných vlaků, ale vedené párovkami. Nebylo elektrifikováno a jezdilo se vlevo jako ve staré dobré Anglii.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
17.11.1999
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Lokomotivy 753.248 + 753.373 v čele uhelného vlaku zachytil objektiv autora v úseku mezi stanicemi Vojkovice nad Ohří a Ostrov nad Ohří, na legendární podkrušnohorské magistrále. Můžeme doplnit, že trojky zde koncem devadesátých let nahrazovaly sergeje řady 781. Později pak byly "trojkoví" brejlovci vytlačeni staršími zamračenými řady 749/751 a ještě později byla trať zadrátována, nákladní doprava silně poklesla a dieslové lokomotivy zmizely.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
05.01.2000
Místo:
Depo Chomutov
V chomutovském depu čekají na další nasazení v nákladní dopravě "brejlovci" 753.248-4+753.362-3. Již je to jen labutí píseň jejich nasazování, za rok je čeká zrušení, následný přesun do České Třebové a poté jejich rekonstrukce.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.2000
Místo:
Ústí nad Labem západ
Lokomotiva 753.248-4 zachycená ve stanici Ústí nad Labem západ, odkud se po odbavení vydala na váhu do stanice Kolín.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
29.05.2004
Místo:
Depo Česká Třebová
Vrak lokomotivy 753.248-4 zachycený v České Třebové. Později byla lokomotiva rekonstruována na řadu 753.7. Dnes jí můžeme v provozu potkat jako 753.725-1 u společnosti AWT.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací