Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
20.05.1995
Místo:
Havlíčkův Brod
"Nulka" 750.116-6 bola zachytená v Havlíčkovom Brodě v máji 1995.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
02.06.2002
Místo:
Moravské Budějovice
750.116-6 opouští s posilovým rychlíkem R 1519 stanici Moravské Budějovice.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
24.05.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Vraky třech "brejlovců" 750 116-6,750 139-8,750 380-8 čekají v České Třebové na zpečetění osudu.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
17.03.2016
Místo:
Depo Česká Třebová
Značně zubožený vrak "brejlovce" 750.116-6 čeká v třebovském depu na další životní osud, zatím je otázkou zda projde modernizací nebo bude sešrotován.
Autor:
Jiří Balcárek
Datum:
15.08.2017
Místo:
Přerov
Lokomotiva T478.3116, výrobního čísla 8854, vykonala TBZ 29.10.1973. Dne 31.10.1973 byla z ČKD Praha převzata do Nymburka,ovšem skoro celý svůj provozní život sloužila v Havlíčkově Brodu. Lokomotiva byla odstavena 10.9.2000, následně byl motor převázán do stroje 750.022-6. Ke zrušení došlo 15.11.2006 a dalším milníkem je datum 2.12.2008, kdy ji kupuje společnost CZ LOKO a je tak určena k budoucí rekonstrukci. Jenže až 14.6.2017 je převezena z České Třebové do Přerova na odstrojení společně s 750.063-0, odkud se zpět vydá po dvou měsících dne 15.8.2017, ovšem na plošinovém voze ( viz. snímek ze zmíněného Přerova ). Následně došlo k rekonstrukci na stroj 753.609.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací