Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.06.1995
Místo:
Ostrava hl.n.
Krnovská 750.250-3 byla vyfocena na ostravském hlavním nádraží v čele tehdy ještě celozelené soupravy.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
15.07.1995
Místo:
Turnov
V turnovské stanici čeká na odjezd s osobním vlakem vzorně udržovaná "nulka" 750.250-3.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
26.04.1998
Místo:
Brantice
Okolo dnes již legendárního vjezdového návěstidla žst. Brantice projíždí v čele "manipuláku" krnovská 750.250-3.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
04.04.1999
Místo:
Jindřichov ve Slezsku
750.250-3 přijíždí s velkým krátkým Mn vlakem do stanice Jindřichov ve Slezsku.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
24.11.1999
Místo:
Brantice
Na snímku ze stanice Brantice, která se stala úplně poslední na severní Moravě, kde byly mechanická návěstidla, vidíme lokomotivu 750.250-3 v čele manipulačního vlaku. Zajímavý je terč, umístěný místo návěstidla, který měl od roku 1994 provizorně nahradit zničené mechanické odjezdové návěstidlo z druhé staniční koleje, toto provizorium však trvalo až do rekonstrukce stanice v roce 2019.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
28.01.2000
Místo:
Milotice nad Opavou
Od Milotic nad Opavou ku Bruntálu stoupá manipulační vlak, který je v zajímavém složení - na přípřeži je 750.250-3, jako vlaková 749.251-5 a na postrku tlačí 751.144-7.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
16.04.2000
Místo:
Krnov
Krnovská 750.250-3 stříhá metr pod svým domovským depem a na snímku právě odjíždí z Krnova s vlakem Mn 83274, který toho dne do Bruntálu neměl valnou zátěž.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.07.2000
Místo:
Depo Děčín
750.250-3 čeká u děčínské točny na další výkony. Její působení zde bylo jen krátké "intermezzo" mezi jejím nasazením v Krnově a následně v Brně.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
12.08.2000
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Rychlík 897 zastavil v České Lípě a dovezla ho "děčínská" 750.250-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.06.2001
Místo:
Hulín
Brněnská 750.250-3 stojí v Hulíně na 17. koleji a čeká na odjezd směr Holešov.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
14.07.2001
Místo:
Kojetín
Brněnský "brejlovec" 750.250-3 se za kojetínskou stanicí rozjíždí se spěšným vlakem do Frýdku-Místku.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
15.07.2001
Místo:
Kojetín
Spěšný vlak do Brna právě opustil Kojetín a jeho 750.250-3 projede zbytek trasy už jen pod "měděnou pavučinou".
Autor:
Josef Veselý
Datum:
31.07.2002
Místo:
Újezdec u Luhačovic
750.250-3 veze Sp 1921 v roli náhrady za motorový vůz řady 842. Vyfocena byla u mechanického vjedového návěstidla stanice Újezdec u Luhačovic, na snímku lze postřehnout i vjezdové návěstidlo od Luhačovic.
Autor:
Martin Varga
Datum:
30.09.2002
Místo:
Vysoké Popovice
Od Vysokých Popovic stoupá k Rapoticím brněnský "brejlovec" 750.250-3 v čele osobního vlaku Os 4810.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
03.10.2002
Místo:
Kralice nad Oslavou
Za stanice Kralice nad Oslavou odjíždí osobní vlak 4809 v čele s "brejlovcem" 750.250-3, kterému na postrku pomáhal stroj 750.103-4.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
07.05.2003
Místo:
Moravské Bránice
Krátký nákladní vlak, v čele s 750.250-3, opustil stanici Moravské Bránice, tehdy ještě plnou mechanických návěstidel.
Autor:
Roman Slowiaczek
Datum:
01.11.2003
Místo:
Brno hl.n.
750.250-3 asistovala při napěťové výluce na brněnském hlavním nádraží a chystala se na odjezd s rychlíkem směr Brno-Židenice.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
23.08.2005
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
"Brejlovec" 750.250-3 stojí odstaven v depu Brno-Maloměřice a jeho osud se zdá býti zpečetěn. Ovšem zdání klame, tato lokomotiva v roce 2008 prošla v CZ LOKO Česká Třebová rekonstrukcí na 753.729-3.