Na pracovišti v Táboře se na červnovém slunci vyhřívají všechny tři "kapesní bobinky" 100.001, 100.002 a 100.003.
Na pracovišti v Táboře se na červnovém slunci vyhřívají všechny tři "kapesní bobinky" 100.001, 100.002 a 100.003.
001 je neprovozní a opravovat se zatím nebude, není potřeba, lokomotiv je dost.
Předpokládám, že na těch letních jízdách na Bechyňce.
Děkuji za informaci. a poslední otázka, kde mohu potkat nebo jak se k ní dostat k E422.0001?
Jen tak pro info, tak 100.003 nedávno ve strojovně zahořela. Bude se prý opravovat, ale zatím se hledají ND.
Tak E422.001, pokud vím, v provozu je a E422.002 je v depozitáři NTM, což mluví samo za sebe - bude na věky hnít v Chomutově...
Plánuje E422.001 a E422.002 zrekonstruovat a dát do provozu?
Maty: Tak podle mých informací jsou E422.001 a 003 v Táboře a E422.002 se nachází v depozitáři NTM v Chomutově. Poslední, E422.004 již neexistuje.
Mohu se zeptat, existuje ještě nějaká krom té (nejsem si jistý čísla) 100 002 která jezdí na Bechyňce dodnes v retro nátěru pod ČDnostalgie.cz? Předem díky
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Jakub: Díky za přesné informace.