Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.10.1985
Místo:
Brno hl.n.
Na brněnském hlavním nádraží posunovala místní T478.3023.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.06.1987
Místo:
Brno-Židenice
K maloměřickému depu jede brněnský "brejlovec" T478.3023.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.05.1990
Místo:
Žďár nad Sázavou
Ve Žďáru nad Sázavou čekal na odjezd osobní vlak s brněnskou 753.023-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.01.1993
Místo:
Prostějov místní n.
Na prostějovské místní nádraží přijel osobní vlak a v jeho čele byl brněnský "brejlovec" 753.023-1.
Autor:
Zdeněk Fišer, sbírka: Rostislav Kolmačka
Datum:
00.10.1995
Místo:
Přerov
Brněnský "brejlovec" 753.023-1 dorazil s osobním vlakem do Přerova.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.1996
Místo:
Holubice
Napěťové výluky ve stanici Holubice se zúčastnila také "trojka" 753.023-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.10.1996
Místo:
Depo Brno dolní n.
V depu Brno dolní došlo k setkání domácí 753.023-1 a valašské 750.079-6.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
29.10.1996
Místo:
Brno-Lesná
Při napěťové výluce v traťovém úseku mezi stanicemi Brno-Maloměřice a Brno-Královo Pole byl vyfocen "brejlovec" 753.023-1 při vedení osobního vlaku, na kterém byla elektrická jednotka ř.560.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.11.1996
Místo:
Kojetín
Brněnská 753.023-1 táhla z PARSu Šumperk opravené vozy ř.063 a byla vyfocena v železniční stanici Kojetín.
Autor:
"Heinz"
Datum:
25.08.1997
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
V maloměřickém depu byl odstaven neprovozní "brejlovec" 753.023-1 a čekalo ho již jen zrušení, kanibalizace náhradních dílů a následná šrotace.