Označení vozidla:
720.039-7, ex T435.0039
Rok výroby:
1959
Výrobní číslo:
4399
TBZ:
30.7.1959 ( Praha-Roudnice nad Labem)
Předání do provozu:
Srpen 1959
Depo dodání:
Spišská Nová Ves
Redislokace:
10.1961 až 8.1.1962 zapůjčena do SSSR, depo Čop. 8.1964 až 1.1965 - LD Olomouc,2.- 5.1965 LD Ostrava, 7.-12.1965 LD Košice ( Michaľany ). 1.1966 - 5.1987 LD Ostrava ( SS Suchdol nad Odrou, PLD Krnov ), dále prodán Strojosvitu, v květnu roku 2001 prodán Olpasu Moravia, odkud byl po insolvenčním řízení v roce 2015 odkoupen soukromou osobou.
Opravy/rekonstrukce:
R 4 (1961, DPOV Nymburk, dosazen motor z T435.038 v.č. 2192) ,R 4 ( 1963, DPOV Nymburk, výměna motoru - dosazen č.v.2166), R 4 (1966, DPOV Nymburk, výměna motoru - dosazen č.v. 2178), R 4 (1968, DPOV Nymburk, výměna motoru - dosazen č.v. 2191), R 4 ( 1970, Česká Třebová, dosazení tlumiče výfuku, výměna motoru v.č.26811), Rg-1 (1972, Česká Třebová, 12.10.1972 zkušební jízda po opravě v trati Česká Třebová-Skalice nad Svitavou) , R 4 (1975, Česká Třebová), 8.1975 - v LD Ostrava výměna generátoru s T458.1180, RG2 (1978, Česká Třebová), 10.1982 - výměna generátoru s T435.0014, RS (1982, Česká Třebová), 25.08.1984 - výměna podvozků s T435.0050, MS (1986, Česká Třebová, 17.11.1986 zkušební jízda do Svitav ).
Nátěry:
Lak 1 PUR, 9.2004, Olpas Moravia Krnov
Provozní nasazení:
14.8.1963 - nehoda v Ružomberoku
Odstavení:
Likvidace/prodej:
Místo likvidace:
-
Poznámky:
Poznámky: Aleš Krška, provozní kniha 720.039-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací