Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.08.2005
Místo:
Hrubá Skála
Motorový vůz 854.005-6 zdokumentoval autor ve stanici Hrubá Skála.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
21.03.2008
Místo:
Stará Paka
Ve Staré Pace čeká Sp 1863 v podobě motorového vozu 854.005-6 s přípojným vozem řady 053 na přípoj od Pardubic.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
24.03.2011
Místo:
Rtyně v Podkrkonoší zastávka
Někdejší motorový vůz 853.005-7, původně ovšem vyrobený pod označením M296.1005, byl po modernizaci v Pars nova v Šumperku předán 21.3.2003 do depa v Trutnově, kde je od té doby provozován pod označením 854.005-6. Přesně 8 let a tři dny poté, 24. března 2011, byl zachycen v čele vlaku Sp1784 při vjezdu do zastávky Rtyně v Podkrkonoší.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.10.2012
Místo:
Velké Svatoňovice
Do stavu Československých státních drah byl 31.3.1969 zařazen motorový vůz M296.1005, vyrobený Vagónkou ve Studénce pod výrobním číslem 70323/69. Jeho provozní éra v původním povedení skončila 27. listopadem 2001, kdy byl do firmy Pars Nova Šumperk přistaven k modernizaci. O 11 let později, 22. října 2012, byl už jako 854.005-6 zachycen u Velkých Svatoňovic, jedoucí na vlaku Sp 1789 do Jaroměře.
Autor:
David Prause
Datum:
19.05.2017
Místo:
Česká Skalice
Pred peknou prijímacou budovou stanice Česká Skalice bol zvečnený spěšný vlak 1789 z Trutnova hl.n. do Hradce Králové hl.n., ktorý bol dopravovaný "catrom" 854.005-6.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22:11.2012
Místo:
Velké Svatoňovice
Pestrobarevný podzim pod Jestřebími horami tvořil 22. listopadu 2012 kulisu jizdě spěšného vlaku 1790, vedeného vozem 854.005-6, právě brzdícím do zastánky Velké Svatoňovice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací