Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1994
Místo:
Depo Turnov
Dva "brejlovci" z depa Turnov v plné síle a oba stroje čeká nehoda, která ukončí jejich provozní kariéru. 750.386-5 byla aktérkou nechvalně známé nehody u Vojkovic nad Ohří a 753.010-8 byla zrušena po nehodě ve Všetatech.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.07.1994
Místo:
Depo Turnov
V depu v Turnově se sešly dvě zástupkyně po sobě jdoucích čísel, lokomotivy 750.386-5 a 750.387-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.05.1997
Místo:
Opava východ
Náladový záber z PJ Opava zo začiatku mája 1997 dokumentuje miestny stroj 750.386-5 spolu s pre naše trate nie príliš obvyklým typom vodného žeriavu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.05.1997
Místo:
Ostrava-Svinov
Ještě ve službách krnovského depa byla lokomotiva 750.386-5 zastižena ve stanici Ostrava-Svinov.
Autor:
Zdeněk Sýkora
Datum:
08.04.1998
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu byla zdokumentovaná lokomotiva 750.386-5, z které právě jeřáb vytahoval motor. V pozadí vidíme v té době ještě krnovskou 753.049-6. Jedná se o zajímavý snímek, protože obě lokomotivy patřily do depa Krnov, které si veškeré opravy provádělo samo, včetně vývazu motorů známých pod označením K12V 230 DR.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
26.07.1999
Místo:
Opava-Komárov
Ze stanice Opava-Komárov právě odjel osobní vlak Os 3417 (Opava-východ - Ostrava-Svinov) s "brejlovcem" 750.386-5 a dnes již legendárními "patry" Btjo ( ex Bpjo ).
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.11.1999
Místo:
Depo Chomutov
Před točnou v chomutovském depu se na listopadovém slunci vyhříval "brejlovec" 750.386-5. Vedle stál stroj 750.326-1.
Autor:
Petr Kapoun
Datum:
11.04.2000
Místo:
Kladno
Ve stanici Kladno zastavil vlak Os 9840, který vedl "brejlovec" 750.386-5.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
01.08.2000
Místo:
Praha hl.n.
Brejlovec 750.386-5 v čele vlaku Sp 1633 na hlavním nádraží v Praze.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
"Brejlovec" 750.386-5 byl zastižen při odpočinku v depu Chomutov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.12.2001
Místo:
Perštejn
Před vjezdovým návěstidlem do stanice Perštejn zastavila lokomotiva 750.386-5. Snímek byl pořízen v závěru roku 2001, tedy necelý půlrok před tragickou nehodou u Vojkovic nad Ohří. Pro lokomotivu to tedy byla poslední zima jejího provozního života.
Autor:
archiv webu
Datum:
11.05.2002
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Nepěkný pohled se v ranních hodinách 11.5.2002 naskytl záchranným složkám u stanice Vojkovice nad Ohří. Na snímku vidíme zcela zdemolovanou lokomotivu 750.386-5, její strojvedoucí se naštěstí těsně před srážkou zachránil skokem ze stanoviště.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.2002
Místo:
Stráž nad Ohří
Konec pro lokomotivu 750.386-5 znamenala tragická nehoda. Dne 10.5.2002 se při vedení vlaku Pn 67717, ložený americkou vojenskou technikou čelně srazila mezi stanicemi Stráž nad Ohří a Vojkovice nad Ohří s lokomotivou 749.234-1, vezoucí vlak Rn 44182. Bohužel došlo k úmrtí strojvedoucího "zamračené", který už nestihl na situaci včas reagovat. Strojvedoucí z "brejlovce" se naštěstí zachránil útěkem z lokomotivy na přilehlou stráň. Tam se mu naskytl nezapomenutelný pohled na celou událost.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.2002
Místo:
Stráž nad Ohří
Druhý snímek zcela zničené lokomotivy 750.386-5 byl pořízen druhý den po nehodě ve stanici Stráž nad Ohří. Tam čekala spolu s druhou těžce poškozenou lokomotivou 749.234-1 už jen na odtah a likvidaci.