Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.02.2003
Místo:
Praha Masarykovo n.
Původní lokomotiva 110.018-9 byla v roce 1996 upravena pro provoz na soustavě 1500 V. Tato úprava se provedla za účelem provozu v nákladní dopravě ve Vyšším Brodě a stejně tak byla upravena i lokomotiva 110.047-8. Po reorganizaci nákladní dopravy byly lokomotivy v roce 2002 s tímto novým označením, avšak zpět na soustavu 3000 V vráceny do Prahy. Snímek ukazuje stroj 110.118-7 ve stanici Praha Masarykovo nádraží.
Autor:
Petr Malý
Datum:
09.04.2004
Místo:
Praha hl.n.
Odstavenou staniční zálohu v podání "žehličky" 110.118-7 zdokumentoval autor v Praze na hlavním nádraží.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací