Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.08.1991
Místo:
Depo Přerov
Prakticky nová lokomotíva 162.013-7 bola autorom zvečnená v přerovském depe.
Autor:
David Prause
Datum:
22.09.1997
Místo:
Olomouc hl.n.
V čele osobního vlaku byla zachycena lokomotiva 162.013-7 na olomouckém hlavním nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.06.1999
Místo:
Ostrava-Svinov
Na ešte nezmodernizovanej stanici Ostrava-Svinov bola zachytená lokomotíva 162.013-7 s vlakom osobnej dopravy.
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
29.07.1999
Místo:
Horní Lideč
162013-7 v žst. Horní Lideč v čele vlaku Os 3218.
Autor:
Petr Malý
Datum:
25.08.2004
Místo:
Praha-Vršovice
Vršovický "rychlý peršing" 162.013-7 čekal na další výkon ve své domovské stanici.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
08.02.2008
Místo:
Otrokovice
"Peršan" 162.013-7 byl vyfotografován na čele vlaku R 707 v Otrokovicích.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
11.04.2014
Místo:
Úholičky
U zastávky Úholičky byl předjarního 11.dubna 2014 v čele vlaku R 677 "Radobýl" zachycen peršing 162.013-7. Ten byl ve Škodě Plzeň vyroben v roce 1991 pod výrobním číslem 8721 a ČSD převzat pro LD Ostrava 31.5.1991.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
30.4.2014
Místo:
Roztoky u Prahy
Šedesátikusovou sérii lokomotiv továrního typu Škoda 98E1 přebíraly ČSD v období od 31.5. do 31.10.1991, a rozdělily je do tří dep. Do depa v Žilině byly dodány stroje inventárních čísel 001 až 010, 021 až 032, ostravské depo obdrželo stroje 011 až 020, 033 až 042, 052 až 057, a zbývající kusy (043 až 051, 058 až 060) našly svůj první domov v dnes již zrušeném depu na pražské Masaryčce. Postupně se ale dislokace jednotlivých lokomotiv dál měnila, což dokládá snímek někdejší ostravské 162.013-7, zachycené u Roztok u Prahy 30.4. 2014 ve službách DKV Praha v čele R 683 "Střekov".
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
27.09.2016
Místo:
Ústí nad Labem jih
K výhybně Ústí nad Labem jih se 27.9.2016 blížil peršing 162.013-7, jezdící v té době ještě v první verzi "najbrt" nátěru. Již za několik týdnu ale byl přistaven na dílenskou opravu spojenou s provedením nového nátěru, v tentokrát už inovovaném barevném provedení "najbrt" laku (Najbrt 2.0).
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.01.2017
Místo:
Hulín
Rychlík Rx 886 "Buchlov" díky neschopnosti vlakové lokomotivy 151.020-5 ukončil svou jízdu v Hulíně. Na pomoc přijel "peršing" 162.013-7, který se měl vracet po opravě v Přerově do domovského depa v Děčíně, ale byl dispečerským aparátem převelen na stažení zmíněného vlaku do Prahy.