Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.07.1989
Místo:
Sokolov
Na staniční záloze v Sokolově byl nasazen "jezevec" S458.0002.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.07.1989
Místo:
Sokolov
Dne 11.7.1989 sloužila v Sokolově na posunu "žehlička" S458.0002.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.08.1999
Místo:
Depo České Budějovice
Na okraji budějovického depa je nachystána na další nasazení "žehlička" 210.002-2.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
27.04.2007
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Nedostatek "velkých elektrik" zapříčinil nasasazení "jezevce" 210.002-2 na Vn vlaku z Plzně do Nového Sedla. Na snímku projíždí stanicí Plzeň-Jižní Předměstí.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
07.03.2009
Místo:
Plzeň hl.n.
Nejstarší provozní jezevec 210.002-2 byl zachycen při posunu v Plzni hl.n. na sudých kolejích. Stroj byl posléze předán do DKV Brno a tam v roce 2013 dojezdil.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
21.09.2013
Místo:
Depo Česká Třebová
Stroj 210.002-2 byl předán 30.10.2010 z depa Plzeň do depa Brno. Provozní život pod vlajkou brněnského depa nebyl dlouhý, 4.1.2012 byla lokomotiva odstavena pro závady na pojezdu a již do provozu nezasáhla. Snímek z depa Česká Třebová dokumentuje "žehličku", něco málo víc, jak půl roku před fyzickou likvidací.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací