Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.09.1989
Místo:
Prostějov hl.n.
Lokomotiva T466.0100 byla jednou z hvězd své řady v prostějovském depu. Na snímku ze dne 9.9.1989 je zobrazena při účasti na výstavě ke 100 letům MZD na prostějovském hlavním nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.06.1997
Místo:
Valašské Meziříčí
Jako náhrada za motorový vůz řady 851 zaskočil ve Valašském Meziřící "pilštyk" 735.100-0 na spěšném vlaku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.06.1997
Místo:
Třebíč
Brněnský "pilštyk" 735.100-0 opouští Třebíč v čele spěšného vlaku Sp 1660.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
22.08.1997
Místo:
Kojetín
Lokomotiva 735.100-0 v Kojetíně. Ještě běžná záležitost devadesátých let nejen v této stanici.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
31.01.1998
Místo:
Kojetín
735.100-0 v Kojetíně, (za ní 750.156 – pokud byly informace autora správné, jela 750 místo "kleklé" "hydry" řady 850 a v Kojetíně měla být vyměněna za řadu 735, ale pro zpoždění se už v Kojetíně posunem nezdržovali a tak jela "stovka" na přípřeži.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
30.04.1998
Místo:
Moravské Budějovice
Spěšný vlak 1812 (Znojmo-Havlíčkův Brod) se rozjíždí ze stanice Moravské Budějovice a v jeho čele "zahřmělo" všech 12 válců lokomotivy 735.100-0.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
17.11.1998
Místo:
Šlapanov
"Pilštyk" 735.100-0 s notnou vrstvou prevádzkovej patiny bol zvečnený s osobným vlakom pri pobyte v stanici Šlapanov.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací