Snímek rozkládaného prototypu byl pořízen v areálu ŽZÚ v Cerhenicích. Lokomotiva byla při zkouškách provozována nešetrným způsobem. Možná i díky tomu koncem listopadu roku 1979 došlo k požáru, po kterém už nikdy vlastní silou nejezdila.
Snímek rozkládaného prototypu byl pořízen v areálu ŽZÚ v Cerhenicích. Lokomotiva byla při zkouškách provozována nešetrným způsobem. Možná i díky tomu koncem listopadu roku 1979 došlo k požáru, po kterém už nikdy vlastní silou nejezdila.
Medvěde, ta 0001 nemusela podstupovat žádné úpravy rámu. Celé zařízení bylo zkušebně umístěno místo nárazníků, takže nárazníky měla až po cca. půl metrech železné krabice, do které se po nárazech následně zasunuly.
U předchozího snímku se píše cosi o deformačních prvcích za nárazníky.
Ale zde prostě nejsou vidět...
Ten stroj jezdil ještě po nějaké opravě po požáru vlastní silou, nebo to byl jen vyhořelý vrak používaný ke zkouškám? Resp. podle popisku by to vypadalo, že po požáru to byl jen vyhořelý vrak, který se tahal na zkouškách dalším HV...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Co se týče, té deformační zóny, za nárazníky, tak ty byly uvnitř v rámu, podobně to tak má i řada 731 - škoda obou lokomotiv