Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Postřelmov
Ukážkový záber stroja 749.246-5 vznikol pri pobyte osobného vlaku v stanici Postřelmov.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
19.07.1998
Místo:
Zábřeh na Moravě
Pěkně udržovaná a zajímavě lakovaná "zamračená" 749.246-5 pózuje autorovi ve stanici Zábřeh na Moravě.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
20.09.2006
Místo:
Bartoňov
V roce 2006 nic, snad až na omezování provozu MV řad 831, nenasvědčovalo změnám, jenž ovlivnily provoz na trati ze Šumperka do Jeseníku (Krnova) o několik let později. Stejně jako dnes, jsou však v případě nedostatečného počtu provozních MV ř. 843 vystavovány náhradní soupravy vedené klasickou lokomotivou. Jedna z nich, vedená strojem 749.246-5, je se Sp 1930 zachycena v rozplývajícím se oparu probouzejícího se dne u zastávky Bartoňov.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.09.2007
Místo:
Lipová Lázně
Ještě poslední čtyři roky turnusového provozu na rychlíkách šplhajících přes Ramzovské sedlo do Jeseníků, před sebou v roce 2007 měly lokomotivy řady 749 depa Olomouc. Na snímku je zachycena jedna z nich, stroj 749.246-5, vjíždějící 20. září 2007 v čele R 906 "Praděd" do stanice Lipová Lázně.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
10.01.2009
Místo:
Ramzová
Šumperské zamračené s polskými vozy byly Jeseníkách k vidění mezi roky 2007 - 2010, kdy mezi polskou Opolí, resp. Nysou a českou Ostružnou (Jeseníkem) vozily dva páry mezinárodních spěšných vlaků 1800/1803 a 1802/1801. Četnost jízd těchto vlaků se postupně měnila, ale vždy se jednalo o kombinaci sezónních a víkendových jízd. V sobotu 10. ledna 2009 tak byla před vrcholovou Ramzovou na vlaku Sp 1800 zachycena zamračená 749 246-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací