Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
21.09.2006
Místo:
Praha-Běchovice
Nákladní vlak z Nymburka, s vlakovou 130.005-2, dostává v Běchovicích, z důvodu napěťové výluky do Vršovic, přípřež v podobě 742.381-7 a 749.251-5 .
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
29.09.2006
Místo:
Praha-Horní Měcholupy
V čele přetahu do Uhříněvse byla před zastávkou Praha Horní Měcholupy 29. září 2006 zachycena tehdy ještě vršovická zamračená 749.251-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
24.06.2010
Místo:
Kroměříž
Na vlečce sladoven v Kroměříži byla při ranním násvitu zvěčněna "berta" 749.251-5.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
19.11.2010
Místo:
Hulín
"Bumlák" Mn 81055 do Bystřice pod Hostýnem ve stanici Hulín. Za lokomotivou 749.251-5 jsou vozy na nakládku dřeva, na konci vlaku 6 ložencýh "Easů" uhlím ze Světic do TONu Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
13.12.2010
Místo:
Tovačov
Dne 13.12.2010 se do Tovačova strojně vydala "berta" 749.251-5, aby odvezla jednu prázdnou "zetku" zpět do Kojetína. Jednalo se o pokus v rámci obnovení nákladní dopravy až do Tovačova, časem se větší přepravy skutečně rozjely a to z místní betonárky, u které byl tento vlak příznačně vyfocen.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.05.2012
Místo:
Hulín
"Berta" 749.251-5 burácí za Hulínem s řádně vytíženým "bumlákem" do Přerova. Zajímavostí jsou ložené Tatry 815, které byly nakládany v Holešově, kde je firma Mopas a.s. generálkovala a následně je prodala do Mongolska, kam byly poslány na vagónech.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací