Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
02.01.2002
Místo:
Moravské Budějovice
750.277-6 čeká na odjezd s osobním vlakem 14823 z Moravských Budějovic do Znojma.
Autor:
Mirko Večeř ml.
Datum:
12.02.2003
Místo:
Brno-Židenice
750.277-6 duní v Brně na nákladním průtahu s vlakem, který je plně ložen dřevem.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
22.03.2003
Místo:
Moravské Bránice
Do stanice Moravské Bránice vidíme vjíždět osobní vlak číslo 4406, který tehdy vedla lokomotiva 750.277-6.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
16.06.2006
Místo:
Vranovice
Strojvedoucí Jiří Hnízdil s brejlovcem 750.277-6 posunuje s vrakem laminátky 230.080-4.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
18.12.2007
Místo:
Luštěnice
Ex-brněnský stroj 750.277-6 byl po vzniku společnosti ČD Cargo posilou na nymburském pracovišti a na snímku je zobrazen u Luštěnic v čele nákladního vlaku přepravujícího nové auta značky Škoda.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.01.2008
Místo:
Turnov
750.277-6 už patriaca dopravcovi ČD Cargo bola zachytená na postrku nákladného vlaku v stanici Turnov.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
14.05.2008
Místo:
Veleliby
Po vzniku společnosti ČD Cargo byly do vozby většiny nákladních vlaků mezi Mladou Boleslaví a Nymburkem turnusově nasazeny brejlovce řady 750. Jednou ze 17-ti "nulek", které Cargo provozovalo, byla i lokomotiva 750.277-6, zachycená 14. května 2008 u stanice Veleliby.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
14.07.2009
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Dvojče "brejlovců" 750.277-6+750.103-4 opustilo Mladou Boleslav s nákladním vlakem Pn 64411.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
26.09.2011
Místo:
Brno-Černovice
K brněnskému dolnímu nádraží se pomalu blíží Nex 48309, dvojče "nulek" 750.277-6 + 750.275-0 s návěsy Walter míří na kontejnerový terminál Brno-jih.
Autor:
Petr Jetelina
Datum:
03.01.2016
Místo:
Kroměříž
Vlivem kritického nedostatku vozidel řady 754 v DKV Brno byla po několika letech povolána řada 750 zpět do osobní dopravy. Na snímku ze stanice Kroměříž odváží lokomotiva 750.277-6 (ČD Cargo, PJ Brno) spěšný vlak 1646 z Frenštátu pod Radhoštěm do Brna, za sebou veze neschopnou lokomotivu 754.012-3. Po příjezdu do Brna odjela nulka jako Lv do Okříšek, aby odvezla pondělní ranní vlak 4827 do Brna.
Autor:
Lukáš Hučko
Datum:
08.01.2016
Místo:
Luhačovice
"Nulka" 750.277-6 opouští Luhačovice s rychlíkem 884 "Galán". Zmíněný stroj byl zapůjčen z Carga, PJ Brno do ČD, DKV Brno z důvodu přechodného nedostatku lokomotiv ř. 750.7 a 754.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
12.02.2016
Místo:
Lípa nad Dřevnicí
Z důvodu nedostatku lokomotiv řady 742 v PP Břeclav byl na "Zlínku" mimořádně nasazen "brejlovec" 750.277-6, který společně s 742.428-6 čekal v Lípě nad Dřevnicí na zařazení do vlaku Mn 82062.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.02.2016
Místo:
Kroměříž
"Brejlovec" 750.277-6 pomohl dne 15.2.2016 "bucharu" 742.107-6 s přetěží na Mn 82109 do Kroměříže, převážnou zátěž vlaku tvořily hnojiva z Dusla Šaľa do Navosu Kotojedy.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
26.02.2016
Místo:
Štěpánov
750.277-6 přepravovala 26.2.2016 brousící soupravu Speno z Tlumačova do Hoštejna, kde s ní zůstala jako doprovodná lokomotiva na další výluky. Snímek byl pořízen ve stanici Štěpánov.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
03.06.2016
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Dvojice lokomotiv 750.277-6 + 742.409-6 silně duní v čele nákladního vlaku směřujícího do boleslavské "škodovky".
Autor:
Petr Tausig
Datum:
26.11.2016
Místo:
Turnov
Nedělní ráno v Turnově, lokomotivy řady 742 jsou přepravovány na výkony v Liberci. Stroje 750.277-6 + 742.081-3 + 742.261-1 na vlaku Pn 64420, na pravé straně snímku pak vidíme stroj 740.426-2.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
27.06.2017
Místo:
Ústí nad Labem západ
Dvojče nymburských nulek 750.277-6+750.326-1 bylo mimořádně v čele vlaku se sklářským pískem do Řetenic. Navečer vydají obě lokomotivy s prázdnou soupravou zpět do výchozí stanice Libuň.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
09.08.2017
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
V čele "autovlaku" Pn 62417 byl v Mladé Boleslavi zvěčněn stroj 750.277-6.