Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
08.03.1978
Místo:
Přerov
Strojvedoucí vždy bývali hrdi na své povolání a často i na své svěřené stroje, proto nebylo problémem zapózování před objektivem fotoaparátu. Po vyfocení strojvedoucí Jiří Štimpl absolvoval s T478.3060 trasu z Přerova do Břeclavi.
Autor:
Bridell
Datum:
10.01.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
Z důvodu vysokého správkového stavu brejlovců řady 754, musely být na jeden z EC vlaků vystaveny stroje 753.060-3 (přípřežní) a 750.253-7 (vlaková), která zajistila topení. Na snímku je vidíme v Plzni po přepřahu od esa řady 363, před svou cestou do Furt im Waldu.
Autor:
David Prause
Datum:
08.07.1995
Místo:
Plzeň hl.n.
Oprýskaná 753.060-3 čaká spolu s o niečo reprezentatívnejšie vyzerajúcou "kolegyňou" 753.406-8 v Plzni na ďalší výkon v nákladnej doprave na trati do Domažlic.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.06.1997
Místo:
Depo Plzeň
V plzeňském depu - dlouhodobě odstavené stroje 753.060, 754.038, 753.024 a „čmelák” neznámého čísla na opravu, přičemž první dvě jmenované se jí zanedlouho dočkají.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
30.03.2002
Místo:
Staňkov
Dne 30. března 2002 naposledy hučela dvojice plzeňských "trojek" na ucelém vlaku s uhlím pro elektrárnu v bavorském Schwandorfu. Lokomotivy 753.060-3 a 753.029 II. projíždějí s vlakem Pn 47140 úsekem Dolní Kamenice - Staňkov.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
16.04.2003
Místo:
Depo Zdice
"Brejlovec" 753.060-3 čekal na své provozní využití v tehdejším depu ve Zdicích.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.09.2006
Místo:
Depo Česká Lípa
Smutný pohled na odstavené a zrušené stroje 753.060-3 a 751.315-3 v českolipském depu. Sem byly oba stroje převezeny z Liberce a po nějakém čase ani je neminula poslední cesta na vrakoviště do České Třebové. Osud byl přívětivější k brejlovci, kterého čekala reinkarnace do dnešního stroje 753.736-8.