Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.00.1972
Místo:
Roztoky-Žalov
U zastávky Roztoky-Žalov projížděla ku Praze "raketa" v jejímž čele byl děčínský "brejlovec" T478.3016.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.00.1993
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
753.016-5 byla na jaře roku 1993 zachycena v Mladé Boleslavi s nákladním vlakem, který přepravoval populární automobily Škoda Favorit.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
20.06.1997
Místo:
Mnichovo Hradiště
U Mnichova Hradiště byl zachycen osobní vlak Os 9509, na kterém měl být turnusový motorový vůz řady 842, ale z důvodu vysokého správkového stavu byl veden turnovským "brejlovcem" 753.016-5 s náhradní soupravou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Ve stanici Mladá Boleslav hl.n. byla zdokumentovaná lokomotiva 753.016-5. Už ze snímku je viditelné, že tento stroj ( a byl jedním z posledních u ČD , jezdil s osobními vlaky i v zimním období. Umožňoval to jeho stále provozní agregát pro výrobu páry - PG 500.
Autor:
Antonín Němeček
Datum:
06.02.1998
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží zstavil osobní vlak z Turnova a v jeho čele byla 753.016-5, což by nebylo až nic tak zvláštního, ovšem funčkní parní topení v roce 1998 tam bylo už celkem raritou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
26.07.2002
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
V čele osobního vlaku 9509 z Turnova do Prahy stála v Mladé Boleslavi "trojka" 753.016-5.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
22.04.2003
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Už jen letmo zařazená 753.016-5 stojí v Mladé Boleslavi hl.n. s autovlakem plným nových Škodovek Octavií první generace. Její strojvedoucí pak sleduje, jak kolega s letmo zaskakujícím brejlovcem 753.006-6 odjíždí s rychlíkem směrem na Nymburk. Za normálních okolností by v čele byl motorový vůz řady 843, což napovídá i složení soupravy.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
21.07.2006
Místo:
Liberec ÚTD
V polovině jara roku 2004 byl pro špatný technický stav převeden mezi neprovozní stroj 753.016-5. Snímek z libereckého ÚTD dokumentuje tuto lokomotivu více jak dva roky po jejím odstavení z provozu.