Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
15.08.1973
Místo:
Kutná Hora hl.n.
Prototyp lokomotivy, který byl v pořadí 26. vyrobený v sérii dnešní řady 141 a v roce 1959 byl opatřen převodovkami s vloženými koly. Hodnota převodu byla změněna z 2,27 na 3,11 a změněna hmotnost z 84 na 88 t. Tažná síla byla zvýšena ze 114 na 157 kN. V roce 1976 byl tento stroj přestavěn zpět na původní převody a zařazen pod vynechané číslo E499.157.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1997
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové se objevila bobina 141.057-0. Jednalo se prakticky o prototypovou lokomotivu E469.0, díky změněnému převodu 3,11. Tím měla lokomotiva větší tažnou sílu při max. rychlosti 90 km/h. Zároveň i takto označená jezdila do své nehody u Karlštejna v roce 1975. Poté byla zpětně zpřevodována na 2,27 a zařazena jako E499.1057, později jako 141.057-0 až do roku 2005.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.02.2000
Místo:
Kolín
S posilovým rychlíkem z Prahy do Třince byla na odjezdu z Kolína zachycena bobina 141.057-0. Tehdy to bylo jejich pravidelné nasazení na nedělní posily, spojující Prahu a ostravskou aglomeraci.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
09.04.2000
Místo:
Praha hl.n.
Lokomotiva 141.057-0 byla v roce 2000 na pražském hlavním nádraží běžným obrázkem, stejně jako ostatní stroje téže řady.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.2004
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Depo Praha-Vršovice a stroje 141.057-0 + 141.052-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.2005
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové odstavená mezi výkony.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací