Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
28.07.1990
Místo:
Prosenice
"Bobina" 140.067-0 nasazená na vlaku Os 3311 (Přerov - Bohumín) byla zdokumentovaná u Prosenic.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
07.08.1991
Místo:
Kraľovany
Stroj 140.067-0 zachycený s nákladním vlakem ve stanici Kraľovany na počátku devadesátých let.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.01.1992
Místo:
Vrútky
Ve Vrútkách zastavila s krátkým vlakem "bobina" 140.067-2, která byla tou dobou v atypickém a nevkusném nátěru, jenž měl připomínat zjednodušenou verzi továrního nátěru.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.03.1998
Místo:
Depo Žilina
V žilinském rušňovém depu zachytil autor bobinu 140.067-0. V pozadí snímku si můžeme všimnout "čmeláka" i "dunihlava" řady 830.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
08.08.1998
Místo:
Vrútky
Při posunu s rosničkou řady 710 a bobinou 140.067-0 ve Vrútkách v srpnu 1998 nechyběl ani autor s fotoaparátem, aby to zachytil na políčku svého kinofilmu.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.07.2006
Místo:
Stankovany
V rámci výrobního série 12E5 byla v plzeňských Závodech V.I.Lenina v roce 1957 pro ČSD vyrobena také lokomotiva E499.067. Obdržela tovární číslo 3597 a z výrobního závodu byla do LD Praha hlavní nádraží odeslána 3. dubna 1958. Zde dne 18.4 absolvovala TBZ. Od září 1958 na ní byly u dvou trakčních motorů zkušebně anglické uhlíky značky Morganit nahrazeny uhlíky sovětské výroby. V lednu 1960 se stěhuje do LD Praha střed a 16. listopadu 1960 pak odchází na Slovensko, do LD Žilina. Svého času se dokonce měla stát muzejní lokomotivou - vyhlášeno to bylo výnosem OŘ Bratislava ze dne 16.12.1991. V roce 2003 ovšem podstoupila "polonizaci" a následně byla nasazena do vozby rychlíků mezi Žilinou a polskými Katowicemi. Na snímku pořízeném 26. července 2006 před zastávkou Stankovany je zachycena na čistě vnitrostátním výkonu - osobním vlaku 7859 do Ružomberoka.
Autor:
Jaroslav Wagner
Datum:
16.04.2008
Místo:
Depo Poprad
Odstavené bobiny 140.067-0, 140.045-6 a 140.058-9 čekají v prostorech depa Poprad na své nové majitele.