Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.05.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Pod okny vedení depa ve Valašském Meziříčí byla odstavena místní 750.156-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
06.06.1995
Místo:
Frýdlant nad Ostravicí
750.156-2 čeká ve Frýdlantě nad Ostravicí na odjezd s osobním vlakem směr Ostrava. Soupravu vlaku tvoří dvě patrové jednotky Bpjo.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.11.1995
Místo:
Veřovice
Ve Veřovicích zastavil osobní vlak 3105 z Valašského Meziříčí a jeho vlaková 750.156-2 si na chvilku odpočinula před následnou cestou do Ostravy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.12.1995
Místo:
Veřovice
Ve Veřovicích zastavil spěšný vlak 1644 a v jeho čele byl vyfocena valašská "nulka" 750.156-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.12.1995
Místo:
Ostrava střed
Mezi zastávkou Ostrava-Kunčičky a stanicí Ostrava-střed byl 26.12.1995 vyfocen osobní vlak 3107, který byl veden valašskou "nulkou" 750.156-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.02.1996
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Dne 26.2.1996 došlo u Kunčic pod Ondřejníkem k malé neschopnosti stroje 750.156-2 při vedení osobního vlaku 3105, strojvedoucí Jan Novotný toho využil ke zdokumentování v tomto zimním malebném prostředí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.03.1996
Místo:
Ostrava hl.n.
V Ostravě hl.n. odpočíval před dalším výkonem valašský stroj 750.156-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.11.1996
Místo:
Holešov
Na mrazivém listopadovém snímku projíždí "Američákem" v Holešově spěšný vlak 1645, který byl veden valašskou "nulkou" 750.156-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.11.1996
Místo:
Frenštát pod Radhoštěm
750.156-2 byla vyfocena svým strojvedoucím v poklidné zimní atmosféře ve stanici Frenštát pod Radhoštěm.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.02.1998
Místo:
Holešov
Osobní vlak 3109 byl vyfocen 3.2.1998 v Holešově a v jeho čele byla již značně omšelá 750.156-2, kterou nedlouho poté čekalo lakování v krnovském Olpasu.
Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
14.03.1998
Místo:
Osíčko
Do Osíčka přijíždí osobní vlak 3108 ( Ostrava-Kojetín ) a v jeho čele je valašská "nulka" 750.156-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.04.1998
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.01.1999
Místo:
Holešov
Na Nový rok roku 1999 byl zdokumentován odjezd osobního vlaku 3111 z Holešova a v jeho čele duněla "nulka" 750.156-2 z depa Valašské Meziříčí.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
23.06.2000
Místo:
Kojetín
Z Kojetína odjíždí osobní vlak v čele s "brejlovcem" 750.156-2, poslední vozy opustily vyhýbky, takže vlak může zrychlovat na traťovou rychlost 70 km/h.
Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
15.08.2000
Místo:
Hulín
U vjezdového návěstidla od Kroměříže se v Hulíně rozjíždí valašská "nulka" 750.156-2 se spěšným vlakem 1641.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.10.2000
Místo:
Hlinsko pod Hostýnem
Osobní vlak 3102 odjíždí z Hlinska pod Hostýnem a v čele měl valašského "brejlovce" 750.156-2, dále v soupravě je i patrová jednotka Btjo, která již na trati č.303 pěla svou labutí píseň.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
24.05.2001
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Před okny strojmistrů byl v depu ve Valašském Meziříčí odstaven domácí "brejlovec" 750.156-2.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
04.08.2002
Místo:
Kojetín
Valašský "brejlovec" 750.156-2 odstupuje v Kojetíně od soupravy spěšného vlaku, aby mohlo najet "eso" ř.363, které vlak doveze do cílové stanice Brna hl.n. .
Autor:
Lukáš Hučko
Datum:
14.12.2002
Místo:
Pržno
Strojvedoucí Jiří Lešingr se rozjíždí s "brejlovcem" 750.156-2 ze stanice Pržno, veze osobní vlak 3117 jehož cílovou stanicí je Ostrava hl.n. .
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
16.06.2003
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Ve veselském depu byla zdokumentována valašská "nulka" 750.156-2, která sem přijela vlastní silou, aby darovala svůj motor neprovozní 754.066-9. Po přehození motorů byla převezena zpět do depa ve Valašském Meziříčí, kde už byla jen rozebírána na náhradní díly.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
28.07.2007
Místo:
Depo Česká Třebová
750.156-2 čekala v čele konvoje neprovozních "brejlovců" v třebovském depu na další životní příležitost, které se jí skutečně dostalo a byla zmodernizována pro firmu ČD Cargo a vyjela následně pod označením 753.751-7.
Autor:
Pavel Čáp
Datum:
15.11.2007
Místo:
CZ LOKO Česká Třebová
V hale firmy CZ LOKO Česká Třebová byla zachycena bývalá valašská 750.156-2, na které byla zahájena modernizace, po níž vyjela pod označením 753.751-7.