zpět na seznam fotografií
Autor: Ladislav Kroul


Datum: 31.10.1996
Depo Děčín
121 085-5

Ještě zhruba rok před svým zrušením, po osudné nehodě ve stanici Všetaty byl zdokumentován poslední vyrobený stroj 121.085-5 v Děčíně. Jak je patrné ze snímku, byl z výroby opatřen ocelovým žebrováním na čelech. Původně bylo zamýšleno se zachováním pro muzejní účely. Díky nehodě k tomu bohužel nedošlo.



Komentáře

Skořápka 0.6 01. 06. 2021 12:16 | X

Snímek po její nehodě ve Všetatech https://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:121-accident.jpg

tajemný em 04. 02. 2019 16:03 | X

Samozřejmě, o tom žádná, na levé straně kabin, tedy u dveří, bylo žebrování ukončené vždy kolmé linii. My tu řešíme pravou stranu kabin, tedy tu, kde dveře nejsou. Na 2. stanovišti to žebrování bylo po opravě ukončené také kolmo, zatímco na pravé straně stanoviště 1 zůstalo šikmé, tedy v původním stavu.

Jenda 04. 02. 2019 00:35 | X

tajemný em: Mám takovej pocit, že vždy na levé straně to žebrování nemohlo zasahovat pod boční okénko, protože tam byly dveře, kdežto na pravo nikoliv.

tajemný em 12. 10. 2016 20:54 | X

Máte pravdu, 2. stanoviště (tedy to zachycené zde na snímku; kterým v prosinci 1997 nabrala ve Všetatech brejlovce a ve kterém následně vznikla díra, jak do pekel) bylo "plechové". Zřejmě pozůstatek nehody v minulosti. Rozdílnost stanovišť byla nejlíp patrná, když si člověk prohlédl konce žebrování pod bočními okénky kabin: zatímco původní žebrování na 1. (laminátové) kabině bylo ukončené elegantně šikmo (patrno i na snímku), kdežto "náhradní" žebra na 2. plechovém stanovišti byla ukončená v kolmé linii a pod okénko ani nezasahovala.

Pavel Stejskal 08. 10. 2016 15:38 | X

Jedno z čel bylo na konci jejího provozu opravdu ocelové. Měl jsem možnost si tuto lokomotivu prohlédnout před likvidací v depu Ústí nad Labem. To znamená že lokomotiva měla nehodu už dříve, zřejmě byla ve Vrútkách opravena, zbavena původního laminátového čela a na nové plechové čelo byly navařené ocelové profily. Někde mám i snímky právě z Ústí, když byla již zrušena.

Karel Š 07. 10. 2016 12:31 | X

Źebrování na ćelech nebylo ocelové,ale laminátové.

Karel Š 07. 10. 2016 12:28 | X

E469 185 jezdila v jako Pt3 v Ć Třebové.

Celkem 7 komentářů


Přidat komentář: