Plnou silou se rozjížděla z Kolína lokomotiva 121.050-9. Na háku táhla další várku uhlí pro elektrárnu Chvaletice.
Plnou silou se rozjížděla z Kolína lokomotiva 121.050-9. Na háku táhla další várku uhlí pro elektrárnu Chvaletice.
Dle informací ve vlákně na k-reportu se jedná o zásuvky pro vlakový rozhlas při spojení se soupravou.
Je zajímavé, že ne všechny je měly. například lokomotivy vyšších čísla už ty zásuvky neměly.
Otázkou je, zda byly odejmuty v dílenských opravách, nebo už tak vyjely ze škodovky.
Držáky na koncovky to nebudou. Zrovna na tomto snímku je jedna "zásuvka" otevřena a druhá zavřena. Což by snad držák na konce neuměl ;-)
Měly by to být držáky na koncovky, zásuvky jsou dole pod rámem ;-)
Teď se dívu na fotky z archívu a jsou to jakési zásuvky, ale má to každá druhá mašina ( asi byly odstraňovány v dílnách ). Třeba tu někdo napíše k čemu byly.
To spíš vypadá na klasické držáky pro zavěšení koncovek a v té pravé cosi je....
Co to má na čelech za zásuvky?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Viděl jsem tovární fotky i pár fotek z počátků provozu, zásuvky byly u všech 121, vč. žebrované 85ky. "Hromadně ztrácet" se zásuvky začaly až v 90. letech (co jsem vypozoroval, tak zejména u strojů, které prošly dílnami v Kolíně), ojediněle i dříve u mašin, které byly opravovány po nehodách.