Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.07.1996
Místo:
Rakovník
Už podle výzdoby bylo patrné, že stroj 742.295-9 nepatří nikam jinam, než do Rakovníka. Právě tam byl také autorem zvěčněn.
Autor:
Jirka Zápalka
Datum:
02.01.2008
Místo:
Zlín střed
Ve stanici Zlín střed se chystá na odjezd vyrovnávka prázdných easů po vykládce v místní teplárně, v čele je ex-rakovnická perla 742.295-9, která se na Moravě po vzniku Carga teprve zabydlovala.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
11.01.2008
Místo:
Holešov
V Holešově posunuje zelená 742.295-9 která byla tou dobou čerstvě převelena z Rakovníka pod křídla SOKV Ostrava, PJ Brno.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
27.02.2010
Místo:
DPOV Nymburk
Značně "oholená" lokomotiva 742.295-9 byla vyfocena během vyvazovací opravy v DPOV Nymburk.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.04.2010
Místo:
DPOV Nymburk
V hale DPOV Nymburk se pracuje na vyvazovací opravě břeclavského "bucharu" 742.295-9, který bude následně nalakován do firemních barev ČD Cargo a ztratí tak svůj legendární zelený lak.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.05.2015
Místo:
Holešov
"Buchar" 742.295-9 stojí odstaven u skladiště v žst.Holešov a čeká na dovezení sypáků ložených štěrkem, které poveze na vyloučený traťový úsek směr Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.09.2015
Místo:
Dobrotice
K Dobroticím stoupá odklonový nákladní vlak Pn 103939 do Osíčka, který má v čele "buchara" 742.295-9.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
07.10.2016
Místo:
Depo Břeclav
Lokomotiva 742.295-9 je v břeclavském depu opravována po prudkém najetí v žst. Znojmo, kdy společně s 742.029-2 najela rychlostí 28 km/h na odstavenou zátěž.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
15.02.2017
Místo:
Kroměříž
Dne 15.2.2017 obsluhoval kroměřížskou vlečku kovošrotu Gebeshuber "buchar" 742.295-9, který byl v provozu po takřka ročním odstavení.