Autor:
Sbírka: Ivo Soukup
Datum:
1. pol. 60. let
Místo:
ŽOS Šumperk
Část dílenského kolektivu šumperské ŽOS se nechala zvěčnit před opravenou elektrickou lokomotivou E469.112.
Autor:
Sbírka: Ivo Soukup
Datum:
1. pol. 60. let
Místo:
ŽOS Šumperk
Čelní snímek opravené, ale v té době stále zánovní lokomotivy E469.112 byl pořízen v ŽOS Šumperk.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
00.05.1974
Místo:
Nymburk předj.n.
V Nymburku byla v kětnu roku 1974 vyfocena ústecká "uhelka" E469.1012, která stále nesla původní označení a byla s kulatými nárazníky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1983
Místo:
Most
Se soupravou sypáků se z Mostu směrem k odb. České Zlatníky rozjíždí E469.1012.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.02.1987
Místo:
Lysá nad Labem
Stanicí Lysá nad Labem projížděl chladírenský NEx, který měl v čele poměrně zašlou lokomotivu E469.1012.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
14.06.1988
Místo:
Březno u Chomutova
Z okna protijedoucího vlaku byla v Březně u Chomutova vyfocena "uhelka" E469.1012.
Autor:
Josef Motyčka, sbírka: Jan Novotný
Datum:
22.02.1989
Místo:
Nymburk depo
U zastávky Nymburk depo byl při lokomotivní jízdě vyfocen stroj 121.012-9.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.09.1993
Místo:
Mělník
V rámci silné nákladní dopravy bylo možné v Mělníku zastihnout každodenně ústecké lokomotivy řady 121, jednou z nich byla i 121.012-9, toho času nedlouho v unifikovaném zeleno-žlutém nátěru.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.09.1995
Místo:
Most
Typický obrázek mosteckého nádraží zachycuje lokomotivu 121.012-9 v čele uceleného vlaku s uhlím, který směřuje nejspíš k Mělníku.
Autor:
Martin Štěpán
Datum:
28.02.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
Na konci února roku 1999 byla v českotřebovském depu vyfocena "skalpovaná" lokomotiva 121.012-9, čekající již jen na milosrdné ukončení šrotace.