Autor:
Tomáš Paška
Datum:
01.08.2000
Místo:
Ostrov nad Ohří
Dvojče složené z lokomotiv 751.209-8 a 751.210-6 se v čele jednoho z mnoha uhelných vlaků projíždějících podkrušnohorskou magistrálou blíží ke stanici Ostrov nad Ohří. 1. srpna 2000 na trati neochvějně vládla motorová trakce a blížící se elektrizaci nic ani vzdáleně nenasvědčovalo...
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
751.209-8+751.210-6 postávaly v chomutovském depu a čekaly na další nasazení v nákladní dopravě na "podkrušnohorské magistrále".
Autor:
Jan Bořík
Datum:
31.01.2003
Místo:
Stráž nad Ohří
Nedaleko Stráže nad Ohří bylo zdokuentováno dvojče zamračených 751.209-8 + 751.210-6 s uhelným vlakem. V roce 2003 ještě zcela běžný obrázek s vůni spálené nafty a oleje. Elektrický provoz v úseku Karlovy Vary - Vojkovice nad Ohří byl zahájen 11. 12. 2005. Elektrický provoz v celém úseku Karlovy Vary - Kadaň byl slavnostně zahájen 26. 5. 2006.
Autor:
David Prause
Datum:
18.02.2006
Místo:
Depo Liberec
Ušmudlaná "zamráča" 751.209-8 bola spolu s "kocúrom" 742.454-2 zachytená v Liberci.
Autor:
Pavel Šturm
Datum:
16.04.2006
Místo:
Depo Liberec
Na krásném nočním záběru byla v libereckém depu zachycena "zamračená" 751.209-8.
Autor:
Pavel Šturm
Datum:
17.08.2006
Místo:
Oldřichov v Hájích
U Oldřichova v Hájích projížděl nákladní vlak, který měl v čele liberecké dvojče "zamračených" 751 209-8+751 210-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací