Autor:
Jan Novotný
Datum:
00.00.1983
Místo:
Přerov
Na okraji přerovského depa vyčkává na další nasazení v rychlíkové vozbě pražská "dvojka" E499.2002.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
27.03.1985
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží sa stretla "žehlička" E458.1013 s "banánom" E499.2002.
Autor:
Václav Rubeš
Datum:
16.11.1994
Místo:
Praha hl.n.
Jedna klasická momentka s lokomotivou 150.002-4 z pražského hlavního nádraží z první poloviny devadesátých let.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.06.1995
Místo:
Chomutov
Krysa 150.002-4 právě zapřahá rychlík Vsacan, který přivezl brejlovec a vydá se s ním ze stanice Chomutov do Prahy.
Autor:
Roman Slowiaczek
Datum:
00.02.1996
Místo:
Bocanovice
Pražská "krysa" 150.002-4 projíždí s rychlíkem 433 "Beskyd" zastávkou Bocanovice.
Autor:
Roman Slowiaczek
Datum:
25.03.1997
Místo:
Hranice na Moravě
150.002-4 zastavila v Hranicích na Moravě s rychlíkem 242 "Bečva".
Autor:
David Prause
Datum:
01.04.1997
Místo:
Pardubice hl.n.
Typická podoba rychlíků v 90. letech. Snímek autora zachytil rozjezd jednoho z několika rychlíkových spojů ze Slovenska do Prahy. V čele se tehdy objevila 150.002-4. Za povšimnutí stojí druhá polovina soupravy, která je složena z vozů v novější verzi nátěru. Ten v té době nahrazoval tmavě zelenou.
Autor:
David Prause
Datum:
30.04.1998
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Hned trojice "polomáčených banánů" byla zachycena v depu Praha Masarykovo n. dne 30.04.1998. Za na snímce dominujícím strojem 150.002-4 postávají lokomotivy 151.008-0 a 151.020-5.
Autor:
Roman Slowiaczek
Datum:
27.05.1998
Místo:
Třinec
V novém laku se dne 27.5.1998 představila u Třince pražská "krysa" 150.002-4, vezla rychlík R 433 "Beskyd".
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
11.09.2000
Místo:
Česká Třebová
Vlak IC 120 Košičan zastavil ve stanici Česká Třebová. V čele byla lokomotiva 150.002-4. Tento spoj patří k dlouhodobým spojením Prahy a Košic. Poprvé vyjel v roce 1974 jako obrat 125/124. Název Košičan byl však použitý již v GVD 1968/1969 u vlaku 30/35 z Prahy přes Púchov do Košic a zpět. Tento spoj patřil vždy k těm lepším a byly na něj nasazeny jedny z nejmodernějších vozů z flotily Českých drah.
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
30.09.2001
Místo:
Praha hl.n.
Noční odpočinek lokomotivy 150.002-4 na pražském hlavním nádraží.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
30.08.2008
Místo:
DPOV Přerov
150.002-4 byla přistavena na opravu do DPOV Přerov, odtud následně vyjela už pod označením 150.202-0, kdy jí opět bylo umožněno využívat maximální rychlost 140 km/h.