Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Rušeň 163.040-9 bol zvečnený na olomouckém hlavním nádraží so súpravou osobného vlaku v auguste 1990. Na čele rušňa je postrehnuteľný ako kruh po zamaľovaní ešte pár mesiacov dozadu povinnej hviezdičky, tak aj stopy po drobných opravách laku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Olomouc hl.n.
Třebovská "turnusačka" 163.040-9,která měla mimo jiné stanoviště polepené koženkou (díky turnusovým strojvedoucím velice pečlivě udělané), vyčkávala v Olomouci hl.n.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
03.04.2005
Místo:
Dlouhá Třebová
Lokomotiva 163.040-9 projíždí úsekem Dlouhá Třebová - Odb. Parnik v čele vlaku Rn 58341 relace České Budějovice seřaďovací nádraží - Česká Třebové vjezdová skupina.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
01.11.2009
Místo:
Depo Česká Třebová
"Peršing" 163.040-9 odpočíval na paprsku točny třebovského depa.
Autor:
David Prause
Datum:
08.03.2017
Místo:
Praha-Balabenka
Polonizovaná "Edyta" 163.040-9 prechádza v čele rýchlika úsekom odb.Balabenka - Praha hlavní nádraží.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací