Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.04.1993
Místo:
Depo Karlovy Vary
V domovském depu v Karlových Varech byla zvěčněna místní chlouba T466.0103, za kterou byla "singrovka" 820.110-5.
Autor:
David Prause
Datum:
15.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
735.103-4 - jedna ze dvou "karlovarských perel" v tomto provedení laku je zvěčněna během posunu v Mariánských Lázních.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.05.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Turnusová "perla" místních strojvedoucích, lokomotiva 735.103-4 na točně v depu v Karlových Varech. V turnusu zastala práci po novější lokomotivě 742.323-9. V pozadí snímku si můžeme všimnout hektora 720.121-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.05.1995
Místo:
Depo Karlovy Vary
Na odpoledním slunci se v depu Karlovy Vary vedle nablýskané "sigrovky" 820.057-8 vyhřívala lokomotiva 735.103-4.
Autor:
David Prause
Datum:
26.07.1998
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
Oba karlovarští "modří pištové" 735.103-4 a 735.125-7 byli zachyceny již po odstavení z provozu. Později byli obě lokomotivy sešrotovány.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
15.04.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
Karlovarský krasavec 735.103-4 má nejlepší léta za sebou a jeho život se chýlí ke konci. Z kolony v depu Česká Třebová se dostal už jen při přesunu pod plameny autogenu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací