Ráno 21.09.2010 bola na lome Jan Šverma zachytená lokomotíva 676 počas nakládky súpravy.
Ráno 21.09.2010 bola na lome Jan Šverma zachytená lokomotíva 676 počas nakládky súpravy.
Martine Kubíku, nemohl by jste víc napsat k té nehodě, o které se zmiňujete? Že nějaká 27E na Mostecku někde "letěla" hodně velkou rychlostí, to jsem slyšel, ale vůbec nevím o co vlastně šlo, resp. jak k tomu vůbec došlo... ?? Nějaké podrobnosti k tomu, kdyby byly... Díky....
Týýýjo, to je ještě před tím, než jsem jí opatřil křidélky u čísla 676 (to kvůli rychlostnímu rekordu pana Michala Buchtely - dosáhl rychlosti přes 100km /h) sloužil jsem na ní 9 let, byl to neskutečný nezmar a držák... Tohle je foceno u rypadla K - 54 K-800,zřejmě ještě v obvodu koncového hradla Š 21,je to foceno rok od nehody, při které pan Buchtela dokázal, že tyto lokomotivy jsou opravdu blbuvzdorné ???????????? při kontrole záznamu tachografu byl poslední údaj 99km /h, kdežto čára grafu ještě pokračovala nějaký kus za tento údaj a po nějakém čase byl ukončen, to když lokomotiva vykolejila na 4 osy (z 6),tenkrát se to stalo mezi hradly na dole Jan Šverma - koncové hradlo Š-38 - k zakladači Z-58 a hradlo Š-3, někdy v srpnu roku 2009...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Kdyžtak rád pokecám, ale psát to, to je opravdu na hodně dlouho, kdyžtak přidám svůj kontakt, tel číslo je 725532235, předem kdyžtak poprosím o zaslání SMS, ať vím, o co se jedná... Mám někde i fotky... Pod tímto číslem jsem i na Whatsappu... Byla to moje mašina, na které jsem sloužil od roku 11/2008,kdy přišla z G. O. z KSK KOMOŘANY až do roku 6/2017, kdy jsem odešel na SD kolejová doprava Tušimice... Rád se o fotky podělím, ale nejsou mým dílem ?, vzhledem k tomu, že už dnes nejsem vázán mlčenlivostí vůdči zaměstnavateli, tak by to neměl být problém... S pozdravem Martin Kubík.