Na snímku z Hulína jsou v čele osobního vlaku zachycené výjimečné přerovské "esa" 363.037-3 a 363.009-2.
První jmenovaná byla mimo odlišného nátěru od roku 1994 zkušebně vybavena sběrači WBL 85, které vyrobila rakouská firma Schunk. Na sběračích se zároveň zkoušelo nové obložení lyžin od firem Schunk a Hoffman. Pro zvýšení spolehlivosti lokomotivy bylo dále upraveno zapojení trakčních motorů a elektrodynamické brzdy, dosazena byla také nová akumulátorová baterie s prodlouženou životností od firmy FERAK Raškovice. Brzdový systém lokomotivy byl upraven pro použití metal-keramických brzdových špalíků KTM namísto běžných Rubos. Další drobné úpravy byly provedeny na stanovištích strojvedoucího.
U lokomotivy 363.009-2 došlo k nahrazení původních čidel skluzové ochrany SOT za čidla původně použitá jako snímač otáček pro elektronický rychloměr Metra LT, všechny stěny a strop kabiny byly potaženy koženkou podloženou izolačními materiály snižujícími hlučnost v kabině.