Autor:
Jiří Bízek
Datum:
léto 1991
Místo:
Strahov
Stroj 742.015-1 sloužil v bezdružickém nákladním turnusu pouze v období od 10. března do 24. září 1993, kdy měl havárii dieslu. Pak zde sloužily stroje 742.067 a poslední turnusová byla 742.036. Nákladní doprava po roce 1990 šla na zdejší trati do útlumu. Uhelné sklady v Bezdružicích nebo zemědělci v Trpistech využívali více kamionovou dopravu. Od srpna roku 1991 proto skončil nedělní provoz manipulačních vlaků, od GVD 1992/1993 i sobotní. Využití lokomotivy tak bylo rozšířeno také na hlavní trať, kde jezdila mezi Plzní a Chodovou Planou včetně strojvedoucích SLČ Bezdružice.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.08.1997
Místo:
Nýřany
Plzeňská stálice - lokomotiva 742.015-1 (jedno z nejnižších čísel jezdících v Plzni) - postává ve stanici Nýřany.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
21.10.1998
Místo:
Stod
Poblíž Stodu byl s nákladním vlakem vyfocen plzeňský "tranzitor" 742.015-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.07.2004
Místo:
Nymburk
"Bizon" 742.015-1 bol zachytený pri posune v Nymburku.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
12.05.2017
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Mezi nepotřebnými a zrušenými lokomotivami v depu Ústí nad Labem stála i 742.015-1. Osud ukáže, zda ji čeká rekonstrukce nebo šrotace.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací