Ještě původně značená bobina E499.0043 byla zdokumentovaná v čele rychlíku u Špiček.
Ještě původně značená bobina E499.0043 byla zdokumentovaná v čele rychlíku u Špiček.
Tony, Reagoval jsem na Davida
Teda chlapci, to jsou dohady.. co když to byl osobák a rozjížděl se ze zastávky... Nebo normálně zapomněl stáhnout sběrač... Vám se to nikdy nepovedla stáhnout sběrač?? Mě ano... a né jednou... Strojvedoucí není robot....
elektromechanik: Ano, to vím. Ale ta trať nevypadá jako stavěná na 50 km/h. Pochybuju, že jel míň.
Do rychlosti 50 Km dva smetáky Jakube povoleny. V2M.
čtenář: Ale článek ve tvém odkazu hovoří o osmidveřových Bai. Na obrázku jsou čtyřdveřové baiky
A´t se dívám jak se dívám tak tam ty dveře Bai nevidím.
https://www.parostroj.net/katalog/ov/clanky/osobni_vuz_Cai/osobni_vuz_Cai.php3
Mě spíš udivují ty dva smetáky, se divím, že už nevorval dráty... :D
A je to vůbec rychlík ? Vždyť ten první vůz za loko je čtyřdveřová stará bajka (Bai). 6-ti vozový osobák byl v té době vcelku běžná věc, E 499.0043 patřila v té době pod LD Olomouc a olomoucké bobiny se strojvedoucími z LD Val.Mez. zajišťují v té době většinu Os na této trati.
Nevíte číslo rychlíku?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Jasně,že to je ,byl, osobák. Rozjíždí se k Černotínu. Dva smetáky při rozjezdu dříve bývala běžná věc.