Novým lakem vonící "favorit" 731.031-1 zapózoval v domovském olomouckém depu.
Novým lakem vonící "favorit" 731.031-1 zapózoval v domovském olomouckém depu.
To ta oprava trvala až do roku 1999? No, možné to nakonec je... Vyhrabal jsem totiž datum zmíněné nehody - bylo to 28.11.1992 a mašina byla ještě v záruce. Říká se, že po opravě měla (dodnes má?) motor o nějakých 300 koní silnější, než u běžných 731.
Nový lak je spojen s opravou po násilném poškození v Nymburce seř.n. na 110. koleji, kde posunový díl vedený touto lokomotivou najel na posunový díl stojící před ním. Tato lokomotiva byla po nehodě rozložena a postavena na zcela novém rámu dodaném přímo z ČKD.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
O 300 koní? Tak to je dobrý super sport