Košický stroj E669.3021 sa v auguste 1987 zatúlal až do Vsetína, kde ho zachytil pán Jan Novotný. Snímok tiež dokumentuje, že v tom čase bola ešte stanica Vsetín vybavená mechanickými odchodovými návestidlami.
Košický stroj E669.3021 sa v auguste 1987 zatúlal až do Vsetína, kde ho zachytil pán Jan Novotný. Snímok tiež dokumentuje, že v tom čase bola ešte stanica Vsetín vybavená mechanickými odchodovými návestidlami.
Vsetín se dělal v roce 1989, stejně jako autoblok v navazujících úsecích.
Zdravím a děkuji za pro mne vysoce hodnotný snímek. Nevíte, někdo, prosím, jak to bylo se SZZ(TZZ) na této trati, případně kdy se začla zavádět ,,číslicovka´´? Zajímavé třeba je, že číslicová volba je taky v nedaleké stanici Valašská Polanka, ikdyž tato stanice má jen čtyři dopravní koleje..
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Co si pamatuju z dobových Železničářů, tak provoz AB a RZZ Valašské Meziříčí (mimo - tam udělali RZZ už dřív, ale nevím kdy)- HOrní Lideč (včetně) byl zahájen ke konci roku 1990. Aleckde jsem četl, že v některých traťových úsecích zrpvoznili autoblok už ještě před převratem v roce 89 - jestli to tak, je, nevím, ale nedivil byxh se tomu.