Na okraji olomouckého depa byly odstaveny lokomotivy 750.257-8+750.288-3, které zde již jen vzpomínaly na několik desítek provozních let. Ovšem nečekala je šrotace, ale rekonstrukce a pod jinými čísly jezdí dodnes.
Na okraji olomouckého depa byly odstaveny lokomotivy 750.257-8+750.288-3, které zde již jen vzpomínaly na několik desítek provozních let. Ovšem nečekala je šrotace, ale rekonstrukce a pod jinými čísly jezdí dodnes.
Skořápka: netřeba posílat, jsou volně dostupné zde:
https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=4329532
tajemný em: Přesně tak, měl jsem na mysli rozebírku a dokončovací práce po nehodě. Podle snímků z nehody vypadalo, že mašinfíra brejlí uhořel.
Aha, a mohl by jste mi tyto fotky poslat prosím na e-mail skorapino@seznam.cz? Děkuji
Ano, byla, ale Mati to patrně myslí tak, že 15. dubna probíhala (možná i skončila) přímo ve Světci likvidace vraku 753.740. Z téhož dne existují i fotky, jak jsou zbytky mašiny nakládány do kamionu a odváženy do šrotu.
Nebyla ta nehoda náhodou 4. dubna?
Oprava minulého komentáře: pouť skončila.
Co se týká 257-ky, po přestavbě na 753 740 už má provozní pouť za sebou. U Světce na Teplicku její pouť skonila 15. dubna 2021 po nehodě.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Aha, děkuji moc protože jsem nemohl nic najít.