Stanicí Lysá nad Labem projížděl chladírenský NEx, který měl v čele poměrně zašlou lokomotivu E469.1012.
Stanicí Lysá nad Labem projížděl chladírenský NEx, který měl v čele poměrně zašlou lokomotivu E469.1012.
Řekl bych, že to jsou italské chlaďáky InterFrigo: http://www.railalbum.co.uk/railway-wagons/ferry/italy-interfrigo-van-1.htm
Nenapadá někoho co je to za vozy za tím prvním? Ta střecha je neobvyklá, respektive obvyklá pro Zetky, které jsou ke konci 80' neobvyklé. Předpokládám, že mi web nepošle oznámení, tak se prosím ozvěte na mapobr(zavináč) seznam.cz
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Vozy pro přepravu potravin mezi Velkou Británií a Evropou jsou "napasované" do anglického průjezdného profilu, takže jsou výrazně užší a nižší, než lokomotiva a první vagon s evropskými rozměry.