Lysou nad Labem projížděl cisternový vlak, který měl v čele ústeckou "uhelku" E469.2027.
Lysou nad Labem projížděl cisternový vlak, který měl v čele ústeckou "uhelku" E469.2027.
Hlavní návěstidlo -Uzávěra koleje, platí pro jízdu vlaku a posun.Podrobněji, starší návěstní předpis, článek 1107.
Děkuji, a nevíte, prosím vás, jak se tyto uzávěry ovládaly?Zdali nějakou stavěcí pákou, nebo se automatikcky otočily s přestavením výměny?
Je to již nepoužívané návěstidlo pro posun - Uzávěra koleje. Vrchní těleso bylo otočné a dovolovalo či zakazovalo posun.
Nevíte, prosím Vás, někdo, co jsou zač ty nejspíš návěstidla? Jestli se jedná o výkolejková návěstidla, na co nejspíš vypadají, pak mi nesedí projíždějící vlak.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
To jistě, ale Sochovi jde patrně o to, jak (a jestli vůbec) byly ty uzávěry zapojené do staničního zabzaře. Takhle (podle těch schůdků) to vypadá, že byly spíš ovládané jen ručně výpravčím a sloužily při křižování osobáků...