Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.01.2005
Místo:
Turnov
854.035-3 čaká na čas odchodu svojho osobného vlaku v Turnově.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
07.05.2006
Místo:
Všetaty
Trať z Prahy do Turnova patřila po dlouhé roky k hlavním vozebním ramenům motorových pražských motorových vozů řady 854. Bylo zde nasazovány na většinu rychlíků (přičemž část z nich byla prodloužena až do Tanvaldu) a také na část osobních vlaků, zvláště v úseku z Prahy do Mladé Boleslavi. Období velkého provozu "hyder" na trati 070 připomíná snímek ze 7. května 2006, kdy před výpravní budovou ve Všetatech zastavil s osobním vlakem motorový vůz 854.035-3.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
12.11.2013
Místo:
Kropáčova Vrutice
Dodávky motorových vozů původních řad M296.1 a M296.2 pro ČSD, byly v lednu 1971 završeny dodávkou čtveřice vozů M296.1 nejvyšších inventárních číslel. Jako poslední byly 31. ledna předány vozy č. 033 a 034, vůz 035 byl předán už o den dříve, 30. ledna 1971. Všechny putovaly do LD Praha-Libeň. Na výkonech DKV Praha byl někdejší vůz M296.1035 k vidění i v roce 2013, jak také dokládá jeho snímek na vlaku Os 9511, pořízený 12. listopadu za Kropáčovou Vruticí.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.07.2014
Místo:
Tanvald
Motorový vůz 854.035-3 byla zvěčněn ve stanici Tanvald.
Autor:
David Prause
Datum:
14.04.2016
Místo:
Krnsko
Motorový vozeň 854.035-3 opúšťa zastávku Krnsko. ktorá leží neďaleko Mladé Boleslavi.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
29.11.2016
Místo:
Březina nad Jizerou
Motorový vůz původního označení M 296.1035 byl z výroby dodán do lokomotivního depa v Praze-Libni, kam dorazil koncem ledna 1971. V období 1.9.1978 až 28.1.1981 byl po ujetí 565 tisíc kilometrů byl veden jako dlouhodobě neprovozní, ale své první GO se dočkal až po najetí 1.227.460 kilometrů, kdy byl k jejímu provedení přistaven do ŽOS Šumperk. Dokončena byla 10. dubna 1989 a vůz, nově označený jako 853.035, najížděl v libeňském motorovém depu další tisíce kilometrů, a to až do předání do depa Hradec Králové, ke kterému došlo 30.11.2002. Zde byl jeho provoz v původním provedení ukončen 6. ledna 2004 s celkovým nájezdem 2.558.870 km. K remotorizaci a modernizaci byl do Pars Šumperk přepraven 15. února 2004 a po jejím ukončení se do provozu vrátil už s novým označením 854.035-3. V této jeho provozní podobě byl 29. listopadu 2016 zachycen u Březiny nad Jizerou v čele rychlíku 1145 "Valdštejn".
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací