Autor:
Jaroslav Dlhý
Datum:
08.05.2003
Místo:
Jihlávka
V žst. Jihlávka, která je vrcholovým bodem tratě Veselí nad Lužnicí - Jihlava, čeká na vykřižování stroj 240.260-0.
Autor:
Lukáš Starý
Datum:
21.05.2005
Místo:
Havlíčkův Brod
Zrychlená "laminátka" 240.260-0 objížděla v Havlíčkově Brodě soupravu osobního vlaku.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
24.08.2007
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Ve Veselí nad Lužnicí postává odstavená "laminátka" 240.260-0. Za zmínku stojí, že tato lokomotiva nesla původně označení 230.060-6 a byla vybavena podvozky z řady 240, bez funkční EDB, jinak provedením se od řady 230 nijak nelišila.
Autor:
Josef Rákos
Datum:
20.01.2009
Místo:
Depo České Budějovice
Vrak vyhořelé "laminátky" 240.260-0 byl zdokumentován v budějovickém depu.
Autor:
Lukáš Starý
Datum:
11.12.2010
Místo:
Depo České Budějovice
Neslavný konec zrychlené "laminátky" 240.260-0 v depu České Budějovice. Jedná se o původní 230.060-6, důvodem k přeznačení byla výměna původních nápravových převodovek za nápravové převodovky určené pro řadu 240. Rekonstrukce proběhla na přelomu února a března 2002. K datu 26.3.2002 vykonala již jako 240.260-0 na ŽZO novou TBZ a 27.3.2002 byla přistavena do PJ Tábor k provedení nového laku. Pod novým číslem ovšem lokomotiva jezdila jen 6 let, kdy byla po požáru v žst. Kaplice (11.2008 ) zrušena.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací