Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.04.2001
Místo:
Bratislava hl.st.
Novým lakom žiariace "eso" 362.002-8 bolo zachytené pred odchodom z bratislavskej hlavnej stanice.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.07.2006
Místo:
Stankovany
Lokomotivou 363.148-8 začaly v roce v roce 1990 dodávky strojů páté výrobní série lokomotiv řady 363, označované jako tovární typ Škoda 69E5. Stroj tohoto označení bychom v současnosti na slovenských kolejích hledaly už marně, neboť po výměně podvozků s žilinskou 162.029 byl zrychlen a přeznačen na 362.002-8. Takto byl 26. července 2006 zachycen při průjezdu zastávkou Stankovany, krčící se pod 1169 metrů vysokým vrcholem Šípu, kopce, jenž na pomyslném žebříčku nejvyšsích slovenských hor drží 55. pozici.
Autor:
Mgr. Andrej Ivanič
Datum:
07.09.2008
Místo:
Púchov
Na posledním výkoně před přistavením do ŽOS Vrútky se na vlaku R 608 "Spišan" představilo "eso" 362.002-8. Snímek dokumentuje zastavení vlaku ve stanici Púchov.
Autor:
Ivan Kamenský
Datum:
18.09.2013
Místo:
Poprad-Tatry
Ojedinělým polepem se mohlo chlubit slovenské "eso" 362.002-8, které se nedaleko Popradu představilo v čele devítivozového rychlíku R 607 "Liptov", jehož cílovou stanicí jsou Košice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací